כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מחשובי האדמו"רים במונסי

אבל: האדמו"ר משינאווא זצ"ל הלך לעולמו

מארה"ב מגיעה הידיעה על הסתלקותו של האדמו"ר משינאווא הגאון הצדיק רבי אברהם מנחם מנדל ווגשל זצ"ל שהלך לעולמו בגיל 93 לאחר שחלה ונחלש בחודשים האחרונים. היה מעתיק השמועה מתורת גדולי הדור בדורות הקודמים

אבל: האדמו"ר משינאווא זצ"ל הלך לעולמו
האדמו"ר משינאווא זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: מארה"ב מגיעה הידיעה על הסתלקותו של האדמו"ר משינאווא הגאון הצדיק רבי אברהם מנחם מנדל ווגשל זצ"ל מחשובי וזקני האדמו"רים במונסי והוא בן 93 בפטירתו. 

הרבי זצ"ל אושפז בשבועות האחרונים בבית החולים קולומביה בניו יורק שם הידרדר מצבו רבים התפללו לרפואת רבי אברהם מנחם מנדל בן דינה אך למגינת לב השיב את נשמתו ליוצרה. 

המנוח זצ"ל הוא בנו של הלאנצהוט'ער רב הגה"צ רבי אלטר יעקב יצחק ווגשל זצ"ל. בהגיעו לפרקו נשא את רעייתו בתו של הואידיסלאוו'ער רב, הגה"צ רבי ישכר דב רוטנברג זצ"ל חתנו של הרה"ק רבי שלום משאץ זצ"ל ולמעלה בקודש.

היה גאון וצדיק חסידא ופרישא שריד לדור הישן, נזר שושלת אבותיו. היה מחשובי וזקני האדמו"רים במונסי, צדיק נשגב, שהיה עובד ה' מנעוריו, גדול בתורה שהיה דולה ומשקה מתורת רבו לאחרים, הרבי היה מעתיק שמועה ממה שראה אצל צדיקי הדור מהדורות הקודמים.

את בית מדרשו 'דברי יחזקאל' הנהיג הרבי במונסי שם היו מגיעים רבים לפתחו לבקש את ברכתו ועצתו. 

הרבי זצ"ל השתדך עם גדולי האדמו"רים ובראשם אדמו"רי בית סאטמר ועוד, וזכה לדורות ישרים מבורכים. 

מסע הלוויה היום (שני) בשעה 16:00 אחר הצהריים (שעון ניו יורק) מבית מדרשו 'דברי יחזקאל' שינאווא במונסי לעבר בית החיים של סאטמר בניו ג'רזי שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

מונסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד