כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
הקרע בעולם הרפואה

הרופא משתף במצב הקשה: "מי שמרים את הראש - חוטף"

"אנחנו חיים בסביבה בולשביקית, מי שמרים את הראש - חוטף". כך משתף הערב ד"ר יובל מרוז מבית החולים הדסה עין כרם בקרע בעולם הרפואה על רקע הרפורמה המשפטית. הוא מספר על מטופלת שאמרה לו: "אולי כדאי לי להוריד את כיסוי הראש לפני שאני מגיעה לטיפול כי אקבל טיפול פחות טוב?"

הרופא משתף במצב הקשה: "מי שמרים את הראש - חוטף"
אילוסטרציה צילום: unsplash

ד"ר יובל מרוז, רופא מרדים בבית החולים הדסה עין כרם, משתף במצב הקשה בעולם הרפואה ומספר בראיון הערב לרדיו 'גלי ישראל': "עם הרבה מהקולגות שלי קשה לדבר, הם נסחפו בצורה כל כך קשה שאי אפשר לדבר איתם. מדובר בחברים שלי, אנשים חכמים ואינטילגנטים. יש כאן אנשים שבאמת מודאגים, גם אם אני לא מסכים עם הדאגה שלהם, אני מאמין להם שהם באמת מודאגים".

"אבל", לדבריו, "יש כאן גם ניצול ציני של אנשים שפועלים על פי הוראות של משרדי יחסי ציבור. אנחנו חיים בסביבה בולשביקית, מי שמרים את הראש - חוטף. אתה מאד מאד תלוי במנהלים שלך. מנהל מחלקה כירורגית למשל כתב שהדיון פה הוא לא בין שמאל לימין אלא בין איכות לזוהמה מנטלית".

המגיש אבי גרינצייג תהה: "את זה כתב רופא??". וד"ר מרוז השיב: "שמו דורון קופלמן מבית החולים העמק".

גרינצייג הוסיף לשאול: "ואיך הוא מטפל באדם שמגיע אליו ושייך ל'זוהמה המנטלית'?".

ד"ר יובל מרוז השיב: "לא יודע אבל לא הייתי רוצה להיות מטופל אצלו. הגיעה אלי אישה שומרת מצוות שסיפרה לי שהייתה צריכה להגיע לטיפול בבית חולים מסוים והתייעצה איתי: 'אולי כדאי לי להוריד את כיסוי הראש לפני שאני מגיעה לטיפול כי אקבל טיפול פחות טוב?' זה נורא".

הרפורמה המשפטית הדסה עין כרם שביתת רופאים רופאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד