כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
סערת ארי שמאי

בשידור חי: פרס "התפרץ" במחאה אל האולפן

בעקבות קריאתו של עוה"ד ארי שמאי לשחרר את יגאל עמיר מהכלא, הגיע אדם בשם ריצארד פרס לתוכנית 'הפטריוטים' כשהוא אוחז בידו תמונה של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. המגיש ינון מגל הורה לו לגשת אליו והרשה לו להביע את מחאתו

בשידור חי: פרס "התפרץ" במחאה אל האולפן
ריצ'ארד פרס בערוץ 14 צילום: צילום מסך

חופש ביטוי אמיתי ב'ערוץ 14'? אחד מאורחי 'הפטריוטים' בשם ריצ'ארד פרס "התפרץ" לשידור עם תמונה של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל במחאה על קריאתו קודם לכן של חבר הפאנל ארי שמאי לשחרר את הרוצח יגאל עמיר מהכלא.

כפי שניתן לראות בתיעוד המוחה התקבל בכבוד וגם קיבל את זכות הדיבור לצידו של המגיש ינון מגל. פרס הטיח בחברי הפאנל: "זו היתה בושה. אתם צריכים להתבייש" והוסיף, "הרוצח הנתעב יגאל עמיר חייב לשבת בכלא כל החיים שלו".

תשפטו אתם אם מהתיעוד מוכח שמדובר בהתפרצות ספונטנית או שמא באירוע מבוים שתוכנן מראש כדי להציג לצופים שמדובר בערוץ שמעניק במה לכל הדעות גם לאלה משמאל, בניגוד לטען אצל הערוצים המתחרים שמדובר בערוץ ימני נטו.

יו"ר מפלגת העבודה ח"כ מרב מיכאלי שיבחה את פרס וכתבה בטוויטר: "ריצ׳ארד פרס ראש אגף הארגון במפלגת העבודה הערב במחאה על הקריאה המקוממת וההזויה לשחרורו של יגאל עמיר. מפלגת העבודה ממשיכה להילחם באלימות שלהם. לא תהיה להם דקה של שקט בכל הזירות."

כזכור, עורך הדין ארי שמאי עורר סערה רבתי בערבו של יום ראשון כאשר קרא בשידור חי לשחרר את יגאל עמיר מהכלא. בעקבות כך הוחלט שלא יוזמן יותר להופיע בשום תוכנית בערוץ. למרות זאת בחברת 'שטראוס' בחרו להעניש את ערוץ 14 ולהקפיא את ההתקשרות הפרסומית עמו.

ערוץ 14 פרס יגאל עמיר הפטריוטים ינון מגל ארי שמאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד