ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
עסקה טובה

המחירים נחשפו: בכמה נמכרו המכוניות ממשטרת ישראל

משטרת ישראל מכרה ניידות ורכבי חילוט, והמחירים שווים בהחלט: רכב בשווי 100,000 שקל, נמכר במכרז תמורת 32,800 שקלים. שברולט ספארק 2018 קטנה ששווה בערך 62 אלף שקל לפי המחירון נמכרה ב-22,500 שקלים • נתונים נוספים בכתבה

המחירים נחשפו: בכמה נמכרו המכוניות ממשטרת ישראל
אילוסטרציה צילום: unsplash

זוכרים כיצד סיפרנו לכם ממש לפני כשבועיים שמשטרת ישראל מוכרת ניידות ורכבי חילוט? כעת הגיע הזמן לבדוק בכמה הרכבים של משטרת ישראל באמת נמכרו-והאם זה היה שווה. כדי לעשות זאת חזרנו אל מאגרי המידע של משטרת ישראל, שם מתפרסמות תוצאות מכרזי המכירה.

התוצאות אשר עלו ממכרזי המשטרה בהחלט מוכיחות שיש מכוניות שהן מדגמים מבוקשים והקילומטראז' שלהן לא גבוה-ועדיין ניתן להשיגן במחירים יחסית אטרקטיביים. לדוגמה-היונדאי I25 שמצאנו עם 112,950 קילומטרים על השעון נמכרה בסכום של 30,699 שקלים. מחיר המחירון של המכונית הזאת לפי לוי יצחק של חודש יוני הוא 50 אלף שקל. אולי המחיר הזה מעט ירד מאז, אבל אם מישהו לקח את היונדאי הזאת כדי לנסוע ולא כדי לסחור בה, אז הוא יהנה ממכונית שכנראה תשרת אותו זמן רב במחיר די נמוך.

סיטרואן ברלינגו 7 מקומות מודל 2019 שעליו כתבנו שהוצע על ידי המשטרה עם 197,000 קילומטרים על השעון שווה במחירון של חודש יוני מעל 80,000 שקל. בפועל המחיר שלו עשוי להיות אפילו יותר גבוה כי משטרת ישראל פשוט לא מציינת באיזו רמת גימור הוא, כלומר יכול להיות אפילו שמדובר ברכב בשווי 100,000 שקל, אבל מי שלקח אותו מידי המשטרה הצליח להוציא אותו במכרז תמורת 32,800 שקלים.

כמה הביאה הטויוטה פריוס פלוס ההיברידית? זהו כבר רכב מבוקש מאוד וכנראה שבשוק לא ניתן למצוא כמעט רכבים היברידיים חסכוניים עם שבעה מקומות ולכן המחיר: 95,899 שקלים לרכב ששווה במחירון בערך 85,000 שקלים.

מה עלה בגורל המרצדס המהודרת? ובכן, לפי התוצאות אף אחד לא רצה אותה והיא פשוט לא נמכרה. לצד התוצאות הללו נמצאו במכרז המשטרה לא מעט מכוניות מעניינות אחרות ואפילו אופנועים. שברולט ספארק 2018 קטנה ששווה בערך 62 אלף שקל לפי המחירון נמכרה ב-22,500 שקלים. וזו מכונית שאם לא נרכשה למסחר כנראה תשרת את בעליה כמה שנים טובות אחרי ששירתה את המשטרה.

טויוטה יאריס היברידית מודל 2017 עם פחות מ-120 אלף קילומטרים על השעון שמחירה במחירון הוא כ-63 אלף שקל מצאה בית חם תמורת 43,789 שקלים ועוד לא מעט מכוניות אחרות נמכרו תמורת סכומים שלפעמים לא הגיעו אפילו לשני שליש ממחיר המחירון הרשמי.

ואנו שוב מדגישים: קניית מכונית כזאת אינה מיועדת לכל אחד, צריך הבנה מכאנית וצריך לדעת להסתכל ולפשפש וגם להבין שזו לא מכונית מפוארת או מכונית שמיועדת למכירה עוד שנה שנתיים, זו מכונית שמיועדת לשרת אותנו היטב. כל עוד נבין זאת ונדע מה לבדוק, אין מניעה ליהנות ממכונית במצב סביר אבל במחיר אטרקטיבי מאד ביחס לשוק.

 

משטרת ישראל ניידות משטרה מכרז רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד