כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
דמעות יזרמו כמים

לפתוח שערי שמים: תפילת הרווקות שתיערך בראשות הרבנית קולדצקי תליט"א

בט"ו באב, בקבר שמואל הנביא, בראשות הרבנית הצדקנית תליט"א שהוסמכה לברך את נשות ישראל על ידי אביה מרן שר התורה זצ"ל – זה יקרה: מאות רווקות תזכנה לישועה מהירה בזכות כח הרבים בכח מצוות הצדקה ובזכות תפילתה הזכה של הרבנית תליט"א – דמעות יזרמו כמים ויפתחו שערי שמים

לפתוח שערי שמים: תפילת הרווקות שתיערך בראשות הרבנית קולדצקי תליט"א
קבר שמואל הנביא צילום: Mendy Hechtmani/Flash90

מעמד כביר של ישועות גלויות ייערך בעזרת ה' ביום חמישה עשר לחודש אב, היום הידוע כסגולה מיוחדת למציאת זיווגים הגונים בסייעתא דשמיא.

במעמד ישתתפו מאות רווקות מבוגרות שלמרות המאמצים והרצון העז, לא זכו להקים עדיין את בתיהן, ושעיניהן לא מפסיקות לדמוע בתפילה ובציפייה לישועה קרובה.

להעברת שמות למעמד התפילה עם הרבנית קולדצקי הקליקו כאן>>>

על המעמד הכביר תנצח הרבנית קולדצקי תליט"א, אשר הוסמכה על ידי אביה מרן שר התורה זצ"ל, למלא את מקום אמה הרבנית הצדקנית בת שבע קנייבסקי ע"ה.


בכוחה של זכות האבות הגדולה שלה, כנכדתם של מרן הגרי"ש אלישיב ומרן הסטייפלער הקדוש ולמעלה בקודש, תעמוד הרבנית קולדצקי ותזעק לישועה עבור כל מעוכבות השידוך המייחלות בכל לבן לעשות רצון אביהן שבשמים ולהקים בתים כשרים בישראל, לגדל את בניהן לתורה וליראת שמים.

התפילה הנרגשת תיערך על קברו של שמואל הנביא בירושלים. דמעות לרוב יהיו שם! נחל של דמעות יזרום מהמקום הקדוש, וימיס את שערי השמים, יפתח אותם לרווחה לקבל את כל התפילות ולפעול ישועות לרוב.

מקורבת לרבנית אומרת שהתפילה מיועדת לכל אחת ואחת: "עד מתי תצפי?", היא תוהה בקול, "עוד כמה לילות תרטיבי את הכרית? כמה עוד אכזבות שוברות לב מחכות לך? כמה הצעות עוד תעלינה ותרדנה, ותשארנה אותך מאוכזבת ומרוקנת? כמה עוד מסלול הייסורים שלך?

"תהיי שם. לא משנה מה תכננת לאותו יום – עזבי הכל ובואי. הביאי אתך עוד מצפות, עוד ממתינות. עוד כאלה שכבר כשל כוחן מלחכות. הישועה בדרך!".

בסיומו של מעמד התפילה תקריא הרבנית את שמות הרווקות שהוכנסו מראש לרשימה המיוחדת, אלו שתרמו לפי בקשתה ל'קופת העיר' כדי להשיא כלות יתומות. כך, בכח מצוות הצדקה במידה כנגד מידה, בכל תפילת רבים, בכח זכות האבות הגדולה שלה ומכוחו של המקום הגדול והקדוש, קברו של שמואל הנביא – יושפעו הישועות לרוב.

מי שאינה יכולה להשתתף פיזית תוכל לתרום לקופת העיר כדי להעביר את שמה לתפילה, וכדאי להשתתף מרחוק (באמצעות מצלמות האתר) באמירת פרקי תהילים...

ישועת השם כהרף עין! קרובה ישועתך לבוא!!!

להעברת שמות למעמד התפילה עם הרבנית קולדצקי הקליקו כאן>>>

קופת העיר הרבנית קולדצקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד