כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הגיע לנקום

אלו הפרטים: יהודי נורה ע"י המשטרה לאחר שניסה לבצע פיגוע

המשטרה בממפיס ירתה ביהודי שניסה לתקוף בית ספר אורתודוקסי. התקרית אירעה אתמול בבית ספר אורתודוקסי בצד המזרחי של העיר. יהודי ירה מספר יריות מחוץ לבית הספר אך לא הצליח להיכנס ועזב את המקום. הוא נורה לאחר שנופף באקדח לעבר שוטרים

אלו הפרטים: יהודי נורה ע"י המשטרה לאחר שניסה לבצע פיגוע
היורה שנורה ונפצע אנושות צילום: צילום מסך

גבר יהודי נורה על ידי המשטרה לאחר שניסה לבצע פיגוע ירי בבית הספר היהודי בממפיס - טנסי ארה"ב.

התקרית אירעה אתמול (שני) בסביבות הצהריים במוסד הלימודים פיינסטון - האקדמיה העברית מרגולין, בית ספר אורתודוקסי. יהודי ירה יריות מחוץ לבית הספר אך לא הצליח להיכנס ועזב את המקום. הוא נורה לאחר מכן לאחר שאיים בנשק לעבר כוחות משטרה.

בית הספר עדיין בחופשת הקיץ. אבל במקום היו מנהלי וראשי המוסד כולל פועלי בניין במהלך הירי, והבניין ננעל מיד. לדברי מייקל מאסטרס, מנכ"ל הארגון האחראי על האבטחה, כל בתי הספר במחוז ממפיס פעלו כפי שפועלים בשעת חירום וננעלו, הסגר הוסר אתמול בשעה 14:00 שעון מקומי.

האיש החמוש לא הצליח להיכנס ובמקום זאת ירה מספר יריות מחוץ לבניין לעבר המבנה, משטרת ממפיס מסרה שמנהלי המקום השיגו להם במהירות תמונה של החמוש ותיאור של רכבו, שוטרים מצאו אותו בקרבת מקום.

היורה נעצר על ידי המשטרה לאחר שקפץ מהטנדר שלו כשהוא מנופף באקדח, הוא נורה על ידי שוטר, החשוד הובהל לבית החולים באזור במצב אנוש, לפי המשטרה. משטרת ממפיס מסרה כי איש חוץ מהחמוש לא נפגע.

החשוד היה חבר בקהילה היהודית והאירוע נראה אישי באופיו, כך לפי דובר החברה המאבטחת מוסדות יהודיים בפריסה ארצית.

לדברי מייקל מאסטרס, מנכ"ל החברה המאבטחת, החשוד היה גבר בשנות ה-40 לחייו שניסה להיכנס לבית הספר אך לא הצליח עקב מערכת אבטחה חזקה.

"הוא אמר הצהרות שהוא רוצה לפגוע בכוונה במקום מסיבה מסוימת", אמר מאסטרס, שהוסיף כי החשוד הוא "עבריין ידוע".

כפי שדיווחנו אתמול, גורמים במשטרה אמרו אתמול במהלך מסיבת עיתונאים כי מערכת האבטחה של בית הספר מנעה טרגדיה. "למרבה המזל, בבית הספר הזה היה תחת נוהל בטיחות מצוין וכך נמנע אסון", כך אמר דן קרואו, עוזר מפקד המשטרה.

ממפיס ארה''ב פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד