כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל

תלמידי ישיבת סלבודקה לצעירים סיימו ש"ס שנלמד בבין הסדרים

ראשי הישיבה הגר"ד לנדו והגרמ"ה הירש השתתפו במעמד לכבודם של מסיימי הש"ס שנערך ביום הראשון של בין הזמנים. גדולי ישראל הודו לפטרון המיזם הרב יעקב בלושטיין יו"ר המעמד

תלמידי ישיבת סלבודקה לצעירים סיימו ש"ס שנלמד בבין הסדרים
סיום הש"ס בישיבת סלבודקה לצעירים צילום: שוקי לרר

מעמד לגומרה של תורה נערך השבוע בישיבת 'כנסת ישראל' סלבודקה לצעירים בבני ברק, מעמד סיום הש"ס שסיימו תלמידי שיעור ב' אותו למדו במהלך זמן קיץ בשעות בין הסדרים. עשרות התלמידים הסבו ביום הראשון של בין הזמנים סביב שולחנות ערוכים. המעמד נתרם על ידי יו"ר המעמד תומך התורה הרב יעקב בלושטיין לע"נ אמו האישה הצדקנית מרת יפה שיינדל חנה בלושטיין ע"ה.

בני הישיבה קיבלו בהתרגשות ובהדרת הכבוד את מרנן ראשי הישיבה הגאון רבי דב לנדו והגאון רבי משה הלל הירש שהעלו את מעלת גודל לימוד הש"ס, וגודל האחדות של הבחורים שיזמו ללמוד יחד את הש"ס בשעות של בין הסדרים אותו ניצלו ללימוד מעבר לשאר סדרי הישיבה.

לאחר מכן נשא דברים המגיד מישרים הרה"ג רבי אליעזר יוטקובסקי שדיבר באריכות על גדלותם של לומדי התורה, בקשב רב נשמעו דבריו של הגאון רבי שמחה שמואל זקס מראשי הישיבה שעמד על גודל הזכות של הבחורים לסיים את הש"ס דווקא בבין הזמנים.

הגרש"ש זקס העניק ליו"ר המעמד הרב בלושטיין תעודת הוקרה החתומה על ידי ראשי הישיבה.

בהתרגשות רבה סיים את הש"ס המגיד שיעור הרה"ג רבי מאיר זקבך, ולאחר מכן יצאו הבחורים בריקודי שמחה לכבודה של תורה יחד עם ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי זקס שאף נשא את המשא המרכזי במעמד.

בסיום המעמד חילק הרב יעקב בלושטיין שי יוקרתי לבחורים מסיימי הש"ס והבחורים יצאו להמשך בין הזמנים בתחושת סיפוק והתעלות גדולה שיש בידם קנין ש"ס.

ישיבת סלבודקה הרב דב לנדו הרב משה הלל הירש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד