כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מבצע בגאולה, מחנה יהודה וביתר

מעל מיליון שקלים לא נרשמו בספרי העסק של הצ'יינג'

ביקורת של רשות המסים בירושלים חשפה: מעל 1.2 מיליון ₪ לא נרשמו בספרי העסק של צ'יינג' בעיר. המבצע התנהל בשורת ערים ושכונות חרדיות בהם ביתר עילית, גאולה, פסגת זאב וחנויות בשוק מחנה יהודה

מעל מיליון שקלים לא נרשמו בספרי העסק של הצ'יינג'
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

במהלך מבצע ביקורות שערכה יחידת ניהול ספרים ארצית ברשות המסים באזור ירושלים הגיעו מבקרי היחידה לעסק של נותן שירותי מטבע (צ'יינג') בעיר, שם מצאו צ'קים שלא נרשמו בספרי העסק. בדיקת המבקרים העלתה כי הסכום הכולל של הצ'קים הגיע ל-1,248,895 ₪. בעקבות ממצאי הביקורת הוקפצו למקום צוות חקירות מס הכנסה ירושלים להמשך ביקורת, ובעל העסק נלקח לחקירה במשרדי היחידה.

בית העסק הינו אחד מ-13 בתי העסק בהם נמצאו ליקויי ניהול ספרים במסגרת מבצע הביקורות, מתוך 39 בתי עסק שבוקרו. המבצע התמקד בשכונות גאולה, גילה, שוק מחנה יהודה, מרכז העיר ירושלים, פסגת זאב, בית"ר עילית ונס הרים. כחלק מהמבצע נערכו גם ביקורות לפי חוק צמצום השימוש במזומן ונמצאו 9 הפרות בסך כולל של 372,040 ₪. 

מבצע זה נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

ציינג' ציינג'ים רשות המיסים העלמת מסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד