י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שכנים גיבורים

צפו: זרקה את בתה מבית בוער על שמיכה, ואז קפצה בעצמה

אמא נואשת נאלצה לזרוק את בתה מחלונות בניין גבוה וקפצה אחריה כשהיא נמלטת מאש משתוללת בתוך בניין מגורים בקומה השישית בקזחסטן. עשרות בני אדם נלקחו לבית החולים בשל פציעות בדרגות שונות

צפו: זרקה את בתה מבית בוער על שמיכה, ואז קפצה בעצמה
הילדה קופצת מהחלון צילום: צילום מסך

בתיעוד מפחיד מבלוק דירות בוער בקזחסטן, נראו הורים משליכים את ילדיהם מחלונות בלית ברירה לעבר שמיכה שפרסו אנשים אמיצים מתחת החלונות.

השריפה הרסה את בניין המגורים בן 16 הקומות באלמטי, העיר הגדולה במדינה, לאחר שכבלים עלו באש בפיר מעלית בין הקומה החמישית לשישית.

כ-300 בני אדם פונו אתמול מהבניין הבוער, אך חלקם בקומות גבוהות יותר נזרקו החוצה וניצלו, ההורים זרקו את ילדיהם ואז קפצו בעצמם כשהתופת שטפה את הבניין.

לא ברור כמה נזרקו או קפצו מהבניין. מדיווחים בתקשורת המקומית עולה שלא ניתן היה להשתמש במדרגות חירום, לא פחות מ-31 בני אדם נלקחו לבתי חולים בעיר, בהם 16 ילדים. שירותי הכיבוי הביאו מאוחר יותר סולמות חילוץ גבוהים שהגיעו לקומות העליונות של הבניין, והורידו 40 בני אדם בבטחה לקרקע.

השריפה כובתה לבסוף עם 50 כבאים ושלושה סולמות. שירותי החירום פרסמו הודעה לאחר התקרית: "ב-1 באוגוסט, בשעה 17:10, נשלחו כוחות מחלקת החירום, עם ההגעה, שש דקות לאחר מכן, נמצאה דירה בקומה החמישית בבניין מגורים בן 16 קומות בוערת, לקח כשעה וחצי לכבות את השריפה".

קזחסטן שריפה שריפה בבניין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד