כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חברי מועצה מנעו אישור תקציב

חשש בחינוך העצמאי מעיכוב פתיחת שנת הלימודים בבית שמש

תקציב הצטיידות של עיריית בית שמש לקראת שנת הלימודים לא עבר בישיבת המועצה. בהנהלת החינוך העצמאי מפנים אצבע מאשימה לנציגי דגל התורה שיחד עם חברי מועצה נוספים הצביעו נגד התב"רים שעלו להצבעה ומנעו את אישורם. חילופי האשמות בין בלוך לסילברסטיין 

חשש בחינוך העצמאי מעיכוב פתיחת שנת הלימודים בבית שמש
ילדים חרדים בבית שמש צילום: אילוסטרציה - פלאש 90

בחינוך העצמאי מודאגים בימים האחרונים מכך שתקציב הצטיידות של עיריית בית שמש לקראת שנת הלימודים לא עבר בישיבת המועצה. בהנהלת החינוך העצמאי מפנים אצבע מאשימה לנציגי דגל התורה שיחד עם חברי מועצה נוספים הצביעו נגד התב"רים שעלו להצבעה ומנעו את אישורם.

יו"ר החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין שוחח בימים האחרונים עם ראש העיר עליזה בלוך וביקש את עזרתה בנושא מחשש כי לא ניתן יהיה לפתוח את שנת הלימודים תשפ"ד כתיקנה. בלוך השיבה כי ידי העירייה כבולות וכי אין באפשרותה להעביר את המשאבים לבית הספר ללא אישור חברי המועצה.

גורמים בחינוך העצמאי אומרים: "עיריית בית שמש בנתה עבורינו בניין חדש שעומד מוכן וגמור עם עשרות כיתות שאמורות לשמש מאות תלמידים בשנת הלימודים הקרובה, אבל איך נוכל ללמוד בו אם הכיתות לא מצוידות בריהוט המינימלי ביותר?! הזוי שבגלל פוליטיקה של חברי מועצה מול ראש העיר, התלמידים יאלצו לשלם את המחיר. אני מצפה מהנציגים שלנו לפתור את הנושא מול ראש העיר בהקדם".

מטעמה של רה"ע בית שמש עליזה בלוך נמסר בתגובה: "התקציב עבור בתי הספר של החינוך העצמאי מוכן ומזומן ומחכה רק לאישור המליאה. כנ"ל לגבי תקצוב בניית גני ילדים בשכונת רמה ד', התקציב ממתין לאישור המליאה כדי להתחיל בבניה".

מיו"ר דגל התורה בבית שמש ישראל סילברסטין נמסר: "שוב בלוך זורה שקרים בעיני הציבור. ברשימת התב"רים לא מופיע שום סעיף של ריהוט או הצטיידות למבנה החדש בד1 במגרש 701. זו לא הפעם הראשונה שהיא משקרת וכנראה גם לא הפעם האחרונה. מצורף בזה רשימת התב"רים שבלוך הגישה".

בית שמש החינוך העצמאי עליזה בלוך אליעזר סורוצקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד