כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מעמד היסטורי

הנס של נעמי: "כל שידוך מתחיל בטלפון אחד!"

היא היתה רווקה מבוגרת, כזו שכבר עשתה את כל הסגולות שבעולם• ואז היא נודע לה על מעמד הישועות בעמוקה • מלומדת באכזבות היא אפילו לא רצתה להתקשר, אבל האנחה של אמא שברה אותה • עכשיו היא מספרת את הנס הפרטי שלה • הורים, סבים, אחים ואחיות, זה הזמן לעשות את הפעולה שתביא ברכה וישועה לרווקים והרווקות המבוגרים במשפחתכם • כל שידוך מתחיל בטלפון אחד!

הנס של נעמי: "כל שידוך מתחיל בטלפון אחד!"
שיחה אחת שגאלה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לכבוד חמישה עשר באב, היום הגדול המסוגל מאז ימות עולם להיוושע בו בשידוכים טובים, יתקיים בשעות הקרובות מעמד היסטורי שמטרתו האחת והיחידה – לקרוע את השמים, להבקיע את כל השערים ולפעול ישועה קרובה לרווקים המבוגרים ולרווקות המבוגרות, שמייחלים ומצפים במשך שנים לזיווג ההגון להם, וטרם נושעו עד כה.

נעמי ל. שהתחתנה בגיל 35 לאחר שנים רבות של המתנה מספרת: "אי אפשר לתאר את ההרגשה של הבדידות והכאב, הכמיהה הגדולה כל כך שיהיו לי ילדים משלי. תמיד כשהייתי רואה חברה ברחוב שצועדת עם הילדים שלה הייתי נמסה, ניגשת מתבוננת בתינוקות הרכים, הלב שלי היה יוצא אליהם, כל כך רציתי שגם לי יהיו תינוקות משלי, ילדים שיקראו לי 'אמא', שיבואו לספר לי שהם קיבלו מכה, או שהם הצליחו במבחן.

"שנים רבות חיכיתי והישועה לא הגיעה...

שנה שעברה נודע לי על מעמד הישועות של קופת העיר בעמוקה בט"ו באב. האמת שהתלבטתי. שבעתי מסגולות, מהבטחות... ואז ראיתי את אמא שלי עוברת, מתבוננת בי ונאנחת אנחה עמוקה ששברה אותי. החלטתי שכל שידוך מתחיל בטלפון אחד, אז במקום להתקשר לשדכן או יותר גרוע להמתין שהוא יתקשר אלי, אני ארים טלפון לקופת העיר.

זה היה הרגע ששינה את החיים שלי, ולטובה.

לישועה שלכם בקרוב ממש הקליקו כאן עכשיו!>>>

יום למחרת התקשרה אלי חברה מהעבר שפתאום נזכרה בי והציעה לי את בן דוד שלה! זה ישמע קלישאתי נורא, אבל תוך שבועיים התארסנו! זה היה מדהים, ברגע שנפתחו לי שערי הישועה, זה קרה מהר מאוד, וב"ה היום, בדיוק שנה לאחר מכן, אני כבר אמא לתינוק בן שלושה שבועות!! נשואה באושר לאבא המקסים שלו, לאורך ימים ושנים בעז"ה.

"אני אומרת מכאן לכל הרווקות והרווקים, אל תהססו, אל תחשבו יותר מדי. פשוט תעשו את זה. בתרומה לא גדולה במיוחד אתם פותחים לעצמכם פתח לישועה, ומאפשרים לרבנים הצדיקים לחתור חתירה מיוחדת עבורכם עד לכסא הכבוד. אני בטוחה שלא תתחרטו על כך".

את התפילה הנרגשת יקיימו ברוב עם שלושת עמודי התפילה של הדור, אשר נודעו בצדקותם ובכח התפילה הגדול שלהם: מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א, מרן הגאון הצדיק רבי אלימלך בידרמן שליט"א, ומרן הגאון הצדיק רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א.

שלושת הצדיקים החליטו פה אחד שהמקום הטוב והמתאים ביותר לקיומו של מעמד כביר שכזה הנו בחלקת ציונו הקדוש של התנא רבי יונתן בן עוזיאל עליו השלום, מקום שנודע כבר מדורי דורות כמקום שיש בו סגולה מיוחדת לפעול ישועות לעניין זה של זיווגים הגונים למעוכבי שידוכים.

כל הצדיקים הללו יחברו יחד ביום המיוחד ובמקום המיוחד לפעול ישועות לעם ישראל, יזעקו בתחינה ויקרעו את השמים.

בנוסף קבעו שלושת הרבנים שליט"א, שכדי לפעול ישועה, יש לצרף למקום ולזמן גם את כוחה הגדול של מצוות הצדקה. "אין עוד שום דבר חזק ופורץ את הגזרות כמו מצוות צדקה", הם אומרים.

על פי דבריהם החליטו ב'קופת העיר' להכניס לרשימת השמות לתפילה כל מי שיתרום סכום לצדקה כמניין 'זיווג הגון בקרוב' (סה"כ 406 ש"ח).

בנוסף יחתמו הרבנים על 'שטר הישועה בעמוקה', לתורמים כמניין 'זיווג הגון' ל'קופת העיר', למשך 36 חודשים. התרומות יופנו להשאת חתנים יתומים וכלות יתומות! כך, מכוחה של מצוות הצדקה, במידה כנגד מידה, בכח המקום הקדוש בעמוקה, בכוחו של היום הנשגב 'ט"ו באב', ובכוח תפילתן הנרגשת של שלושת צדיקי הדור, נזכה בעזרת ה' לראות ישועות לרוב!

לישועה שלכם בקרוב ממש הקליקו כאן עכשיו!>>>

מעוכבי שידוך קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד