כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

אישום: השוטר הוציא פרטים בתיק נגד חברו

נגד השוטר הוגש כתב אישום לאחר שהחזיק באמצעי לחימה שלא כדין | בנוסף, על פי כתב האישום, מספר חודשים קודם לכן לאדם אחר, כשהוא מתריע בפניו כי אל לו לספר על כך לאיש

אישום: השוטר הוציא פרטים בתיק נגד חברו
ניידת משטרה, ארכיון צילום: דוברות המשטרה

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד השוטר אחמד כעביה, וזאת לאחר שהחזיק באמצעי לחימה שלא כדין.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד דניאל ארפי ונחקר על ידי צוות חשיפה במחלקה לחקירות שוטרים, הנאשם, שוטר סיור, הגיע לפני כחודש עם רכבו הפרטי לחניון הלאום בירושלים שברכבו, בין היתר, רובה מסוג M16, אקדח, תחמושת ואגרופן, אותם נשא והחזיק שלא כדין. הנאשם החזיק את הפרטים בחניון הלאום עד למעצרו.

בנוסף, על פי כתב האישום, מספר חודשים קודם לכן הוציא הנאשם פרטים מתוך הודעתו של מתלונן בתיק נגד חברו לאדם אחר, כשהוא מתריע בפניו כי אל לו לספר על כך לאיש.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של החזקת נשק, נשיאה והובלה של נשק, החזקת אבזר ותחמושת, נשיאה והובלה של אבזר ותחמושת והחזקת אגרופן או סכין שלא כדין ושיבוש מהלכי משפט.

המחלקה לחקירות שוטרים ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב בין היתר כי מעשיו של הנאשם "מעידים על מסוכנות רבה, תעוזה והיעדר מורא מהחוק. התנהלות בניגוד לכל הערכים המצופים משוטר בתפקיד, תוך ניצול מעמדו כשוטר בכך שהסיכוי שיערכו חיפוש ברכבו של שוטר הוא קלוש".

המחלקה לחקירת שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד