כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
יותיר אתכם פעורי פה

מהפכת השתלות השיניים: כך פועלת המרפאה הכי מתקדמת

מה זה בעצם אומר שיקום הפה? מהי העלות של טיפול כזה? המומחים של 'בינת השן', מהמרפאות המתקדמות בישראל, עם תשובות לשאלות החשובות, שאולי יותירו אתכם פעורי פה…

מהפכת השתלות השיניים: כך פועלת המרפאה הכי מתקדמת
מרפאת בינת השן צילום: מתוך אתר החברה

עולם רפואת השיניים עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות, בהתאם להתקדמות הטכנולוגית העולמית שחדרה כמובן בראש ובראשונה לתחום הרפואה וחוללה בו לא מעט שינויים לטובה.

הליך שיקום הפה, עומד בראש רשימת השינויים המבורכים שעובר הענף. אם בעבר הליך זה כלל הרכבת שיניים תותבות באופן זמני, הרי שכיום ניתנים מגוון פתרונות מתקדמים שהופכים את הטיפול ליעיל, אפקטיבי וקבוע יותר, עם יתרון משמעותי של אסתטיקה ונוחות מרביים.

אחת ממרפאות הדגל הניצבות בחזית הקידמה הטכנולוגית בתחום, הינה 'בינת השן' לה סניפים בבני ברק ובירושלים, והיא כוללת צוות רופאים ואנשי מקצוע ברמה בינלאומית, עם ניסיון רב בתחום. שוחחנו עמם על מנת להבין כיצד נראה הליך שיקום הפה בשנת 2023.

רוצים ליהנות מפה בריא ומלא? לחצו כאן למידע נוסף ויצירת קשר>>>

אז למי בעצם מיועד הליך של שיקום הפה?

"שיקום הפה מאגד תחתיו הליכים דנטליים רבים ומגוונים, ביניהם ניתן למנות שחזורי שיניים, הרכבת גשרים, תותבות על שתלים מוברגים, טיפולי שורש, ציפויי חרסינה ועוד. כך שקשה להגדיר אדם מסוים שזקוק לו, אולם בוא נאמר שאם אדם מגיע למצב שהוא מתקשה באכילה בשל מצב השיניים שלו, מומלץ שייגש לבדיקה אצלנו, כיוון שלאכול רק פירה כל היום, זה לא הפתרון הנכון עבורו"...

איך אתם מזהים איזה טיפול זקוק הלקוח?

"שיקום פה ב'בינת השן' מתחיל בתכנון תוכנית טיפול מפורטת ומותאמת אישית בצורה מדויקת. את התוכנית בונים הצוות הרפואי של בינת השן, כאשר היא מתבססת הן על מצבן של השיניים והחניכיים והן על המצב הבריאותי הכללי של המטופל. התהליכים הספציפיים ומשך הטיפול נקבעים אף הם מראש, כדי ליצור את התוצאה המושלמת והאסתטית ביותר".

מה לגבי המחיר? זה לא עסק יקר?

"חברות הביטוח השונות כגון מנורה, הפניקס ואיילון משתתפות בעלויות הטיפול. בנוסף, ברשת מרפאות בינת השן מציעים מגוון רחב של שיטות תשלום ופריסת תשלומים נוחה כדי שלכל אחד תהיה את האפשרות והיכולת ליהנות מפה בריא ומלא".

רוצים ליהנות מפה בריא ומלא? השאירו פרטים ליצירת קשר>>>

בריאות הפה שיקום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד