י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כך אותר החשוד

תיעוד: הפורץ יוצא מבית האדמו"ר עם עגלה עמוסה ביינות ותשמישי קדושה

תמונתו של החשוד בפריצה, שתועד יוצא מביתו של האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא עם עגלה עמוסה ביינות ותשמישי קדושה, הופצה בקרב אנשי מירון | החשוד אותר בבאר שבע ונעצר על ידי המשטרה | צפו בתיעוד

תיעוד: הפורץ יוצא מבית האדמו"ר עם עגלה עמוסה ביינות ותשמישי קדושה
הפורץ והעגלה ברחובות מירון צילום: מתוך התיעוד

אלמוני פרץ לפני מספר שבועות לביתו של האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא במירון, וגנב מהמקום תשמישי קדושה ובקבוקי יין יקרי ערך. בתחילת השבוע הוא אותר בבאר שבע על ידי המשטרה ובית המשפט האריך את מעצרו.

המשטרה שפתחה בחקירה, הצליחה לזהות את דמותו של החשוד בעזרת תיעודים ממצלמות האבטחה, שהופצו בקרב אנשי מירון. במהלך החקירה התקבלה אינדיקציה כי החשוד שוהה בבאר שבע והמשטרה ביצעה את מעצרו.

בתיעוד ממצלמות האבטחה נראה הפורץ צועד מביתו של הרב במושב מירון, כשבידו העגלה העמוסה, תוך שהוא מנסה להסוות את החפצים היקרים הנמצאים בתוכה.

אלרועי ציוני, קצין אח"מ בתחנת צפת מסר: "עם קבלת הדיווח על הפריצה לבתים, נפתחה חקירה מאומצת ובעזרת הפעלת כלים ואמצעים טכנולוגיים שונים, הצלחנו בסופו של דבר להגיע לחשוד ולעצור אותו בעיר באר שבע".

"משטרת ישראל פועלת כנגד עברייני רכוש המהווים איום לביטחונו ושלומו של האזרח הנורמטיבי ותמשיך לפעול להגברת תחושת הביטחון ומיצוי הדין עם העבריינים", הוסיף ציוני.

רבי רפאל אבוחצירא פריצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד