י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אחרי שיחות קשות"

האזרחים בהלם: ראש הממשלה ורעייתו מתגרשים

אחרי 18 שנות נישואין, ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו ורעייתו הודיעו על גירושיהם, כאשר הוא נמצא בשיא פריחתו באמצע כהונתו השלישית. גם אביו נפרד מאשתו באמצע הכהונה

האזרחים בהלם: ראש הממשלה ורעייתו מתגרשים
ג'סטין טרודו צילום: מתוך הפייסבוק שלו

ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, בן ה-51, ורעייתו, סופי גרגואר-טרודו, הודיעו על גירושיהם זה מזו אחרי 18 שנות נישואין. בפוסט שפרסמו השניים בחשבון אינסטגרם נכתב כי הם "קיבלו את ההחלטה אחרי שיחות קשות ובעלות משמעות רבות".

בהודעה נוספת מטעם לשכת ראש הממשלה טרודו נכתב כי השניים חתמו על הסכם גירושין. "הם נשארים משפחה מלוכדת. סופי וראש הממשלה מתמקדים בגידול ילדיהם בסביבה בטוחה, אוהבת ומלאת שיתוף פעולה. המשפחה תבלה בחופשה החל מהשבוע הבא". כך בהודעת הלשכה.

יצוין כי הזוג זוכה לחשיפה גבוהה וחריגה בתקשורת הבינלאומית ביחס למשפחה של מנהיג קנדי. היות ושניהם מפורסמים. הגרושה הטריה סופי טרודו היתה בעבר מגישת טלוויזיה. וג'סטין הינו בנו של ראש ממשלה לשעבר. הם הכירו כשהיו ילדים, כאשר היתה חברה לספסל הלימודים של אחיו הצעיר, מישל.

השניים נישאו ב-2005 ולהם שלושה ילדים: קסאבייה, בן 15, אלה-גרייס, בת 14 ואדריאן, בן תשע. ראש הממשלה טרודו נמצא באמצע כהונתו השלישית שהחלה בספטמבר 2021.

יצוין כי אביו של טרודו, פייר טרודו, נפרד גם הוא מאשתו מרגרט ב-1979 בעת שכיהן כראש ממשלה, והשניים התגרשו שש שנים לאחר מכן בשנת 1984.

 

קנדה גירושין ג'סטין טרודו ראש ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד