י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מהדורת ספיישל 'בין הזמנים'

לייבל'ה: שרי ש"ס יצאו לנופש ביעד מפנק

והשבוע בלייבל'ה: היכן נופשים אישי הציבור בימים אלו, מי טס לשווייץ ומי נצפה בטרמינל 1? | האדמו"ר שנחתך מהסכין | השר שנצפה עם ילדיו במג'יקאס יחד עם חבר המועצה מירושלים | השר והיועץ האסטרטגי שנצפו בביקור חולים אצל הגרב"מ אזרחי | וכוכב הזמר מארה"ב שהגיע לאחד מגדולי ישראל וסיפר על הקבלה שקיבל על עצמו

לייבל'ה: שרי ש"ס יצאו לנופש ביעד מפנק
לייבל'ה צילום: עיבוד בחדרי חרדים

"בינהמזנים" זה הזמן שלייבל'ה הכי אוהב. בתקופה זו מגלים דברים חדשים שלא רואים באמצע הזמן. דברים הזויים בפארקים ובמקומות שונים. לייבל'ה הצטער מאוד על אלה שנמנע מהם חשמל בשבת האחרונה ושמע כי באחת מהעיירות באלפים השוויצרים נפל החשמל בשבת שעברה ולא נמצא גוי של שבת אחד לרפואה בכל האזור. 

לייבל'ה חושף השבוע על אחד מהאדמו"רים הגדולים בארה"ב שנחתך באצבעו מסכין במהלך הטיש בליל שבת. הגבאי, שראה את הרבי נחתך באצבעו, מיהר להעניק לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן שהטיש נמשיך עבד הגבאי בהחלפת מספר תחבושות לאורך כל הטיש. 

לייבל'ה שאוהב לטוס הגיע לטרמינל 1 בנתב"ג, מה שנקרא הטרמינל של השבורים, שם יכול היה לראות איך החרדים טסים. תמונה יפה קלט לייבל'ה של חסיד עם כל הבגדים והשקיות של 'אושר עד' יחד עם השקיות של הדיוטי פרי, כי הרי בטיסה ה'טרולי' עולה כסף, וכך נמצא הפתרון בדמות השקיות. 

בשדה התעופה בז'נווה שבשווייץ ראה לייבל'ה את שר העבודה יואב בן צור מש"ס יחד עם בני משפחתו בדרך לחופשה חלומית. 

ואילו השר במשרד החינוך חיים ביטון נצפה דווקא בטרמינל 1 יחד עם משפחתו בדרכם ליעד שטרם ניתן לחשוף. ביטון שהמתין לטיסה, ניהל בינתיים את העניינים מהנייד. 

ואילו בטרקלין בטרמינל 3 ראה לייבל'ה את איש התקשורת דוד חכם נערך לטיסה יחד עם בני משפחתו. 

בנאות דשא בערי אוסטריה נצפה השבוע ראש מערך הכשרות בית יוסף הגאון רבי משה יוסף מתפלל כאחד האדם ממש כמעט כמו ברחוב הקבלן בהר נוף. 

מקהלת היוקרה 'נשמה' נופשת בעיירת הנופש ז'אז'וב שבאירופה עם בעל המנגן שמוליק סוכות. במקביל, יצא צוות נוסף של מקהלת היוקרה לרומניה יחד עם בעל המנגן בנצי שטיין.

ומי שנשאר בארץ: אחרי שיעקב ריבלין בחר את השר מיכאל מלכיאלי לשר המצטיין של מושב הקיץ תוך כדי עקיצות חזקות לשרי אגודת ישראל, נצפה השר יחד עם ילדיו במג'יקאס, לצד חבר מועצת העיר י-ם אריאל גולן וחבר מינהל קהילתי יוסף חיים מועלם.

השר מאיר פרוש נצפה השבוע בביקור חולים סמוך לחדרו של רה"י הגרב"מ אזרחי, בשיחה ערה עם בני המשפחה ונאמנו של רה"י הרב יעקב גרוסברד, יחד עם מנכ"ל הדסה יורם וייס. בתווך נצפה היועץ הכל יכול בלשכת פרוש, בני הקר.

גם היועץ האסטרטגי אליהו ארנד נצפה השבוע סמוך לחדרו של הגרב"מ אזרחי בטיפול נמרץ בטיפול נמרץ ושוקי דויטש חבר מועצת קרית יערים. לייבל'ה חושף כי הם זכו לקבל את ברכת ראש הישיבה לאורך ימים טובים ושנים.

 

בעיר בני ברק השבוע נרשם עומס רב בבתי גדולי ישראל, כידוע בכל בין הזמנים. בביתו של ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן ראה לייבל'ה את הזמר שמחה ליינר מארה"ב מתברך בקודש פנימה וסיפר על החיזוק הגדול בברכת המזון בארה"ב מאז ביקורו ההיסטורי של ראש הישיבה.

את הנכד המסור של ראש הישיבה הגר"ד לנדו, דודי לנדו ראה לייבל'ה מסיע את סבו ראש הישיבה במקום המנוחה ב'אור הגנוז' שם שהה השבוע בצפון. 

אפרופו בני ברק, בסיבובים אצל גדולי ישראל מורגש חוסר רב כשראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי, ראש הישיבה הגר"ד לנדו, הגר"ש גלאי והגר"מ גרוס שוהים בנופש בימים אלו לאכזבת האמריקאים. 

לייבל'ה הגיע השבוע גם לציון יוסף הצדיק בשכם שכידוע יוסף הוא המשביר; בכניסה לציון בעוד כולם ממתינים ובאוויר יריות, לייבל'ה ירד לעשות סיגריה וראה ברכב הממוגן את הח"כ משה רוט האגדי מחוק לימוד תורה, יחד עם הח"כ האהוב צבי סוכות מיצהר. 

באותו ערב, לייבל'ה ראה את ראש המוסד דוד ברנע מקשיב לדברי תורה מפי המשפיע הברסלבאי הרה"ח ר' אלימלך זילביגר חתנו של הגאב"ד של 'העדה החרדית' הגרי"ט וייס זצ"ל בחתונת בן אחיו הרב זוהר ברנע שהתקיימה בברכפלד. 

בזמן שכולם בחופש, אצל השר מאיר פרוש ממשיכים לעבוד על ההיערכות ל"אומן ראש השנה" ונפגשו לצורך כך עם שגריר אוקראינה בישראל. את הפגישה ליוו יו"ר מזכירות חסידי ברסלב נחמן בנשעיה, הדובר והמתורגמן שמואל קרמרסקי, ראש הלשכה לפניות הציבור עקיבא אוביץ, והיועץ המקצועי של הלשכה שרגי קלאר.

הרב דוד ווייטמאן, יו"ר ארגון "בלב אחד". סיכם פעילות יום כיף במתחם המגי'ק קאס ומופע זמר ענק בדיסיטי במעלה אדומים שנערך השבוע לאלפי ילדים מיוחדים ובני משפחותיהם. השר מרגי בירך את אחד הילדים החמודים. 

מאחורי הקלעים של כינוס "אור לדורות", שאירח ראשי ערים ואישי ציבור בולטים במתכונת מצומצמת, ראה לייבל'ה את יעקב פלבינסקי מ'משפחה' בשיחה עם הגרי"ד גרוסמן, רבה של מגדל העמק. הרב גרוסמן העניק לו את ספרו "אור השבת" בתוספת הקדשה אישית.

צמד הצלמים אב ובנו לבית משפחת לרר שתיעדו במהלך השבוע את נאות הדשא של האדמו"רים בהרי שוויץ, הגיעו לאתנחתא קצרה במלון דרבי של משפחת לוין הידוע בדאבוס. במרפסת העישון פגשו את משגיח כשרות של המקום ר' זלמן קורניצר השוהה במקום בעונת הנופש להנאת הנופשים.

אפרופו לרר, שוקי ונפתלי יצאו לשחק שחמט, מי שמנצח הוא יצלם את האדמו"ר בטיול, לבינתיים שוקי ניצח ולקח בהליכה. 

ומי שהעתיק את מקום מגוריו השבוע בשעה טובה, הוא לא אחר מהצלם יעקב כהן שעבר להתגורר מבני ברק היישר לרמה ד' בבית שמש. יעקב כהן צלם עולם התורה הספרדי הוותיק ולא רק, מהיום הצלם גם של העיר בית שמש. לייבל'ה מאחל יישוב טוב. 

ואילו צלם הוידאו נתי אלבר נצפה באמירת קינות בט' באב בביהכנ"ס המרכזי ביאלא לונדון. נצפה בתמונה גם מנכ"ל המוסדות הנגיד הרשי גרין. 

הצלם שדווקא סיכן את חייו השבוע היה אברומי ברגר עת יצא בשלום מחתונת סקווירא - זוועהיל - קרעטשניף שנערכה בשיכון סקווירא. כידוע צלם רשמי לא מצרך מבוקש בסקווירא ואברומי יצא בשלום והתחבא בין הפארנצ'עס. 

לייבל'ה עוקב מקרוב אחר ההכנות הקדחתניות לקראת חתונת השנה חתונת של ה'הויז בחור' האגדי לבית ויז'ניץ יוסף שמעון שכטר. במהלך השבוע נצפה שכטר בבחירת משקף ייחודי בחנות משקפיים היוקרתי 280 U-OPTIC באלעד.

את חברי צוות גור ב'איחוד הצלה' ראה לייבלה בסיום מסכת בתשעת הימים בראשות הגאון רבי שמואל יוסף שטיצברג, מרבני קהילת גור בבית שמש ומחבר הספר 'שערי הברכה'.

הזמר מאמריקה יששכר דרור חזר מההופעה באשקלון עם פריד וחיים ישראל ונכנס להתרענן בתחנת דלק שם הוא פגש את שכנו מדיל ניו ג'רזי הזמר יעקב שוואקי.

בסניף 'אושר עד' בכפר סבא ראה לייבל'ה את הח"כ לשעבר מיכאל בן ארי בשיחה עם השחקן והיוצר שולי רנד שהוא לקוח קבוע באושר עד ובימים אלה עובד על הסרטון המסורתי לקראת החגים. מאחורי ההפקה עומד משרד הפרסום הדיגיטלי החרדי 'סמארט קליק' האלופים.

בעין העדשה: הזמר חנוך בן משה נצפה השבוע בצילומים בבריכת הקשתות המרהיבה לסינגל קליפ חדש שיוצא בקרוב ממש.

השף של הגבירים יואלי סנדל בעל המותג 'יואליס סמוק האוס' סגר שיתוף פעולה אסטרטגי עם קצביית 'פיקדלי' שצפוי להתחיל מחודש אלול הקרוב.

אפרופו קולינריה, מוטי כהן האגדי ממעדני 'זהבה' חבק בת בשעה טובה ומוצלחת. את הקידוש הענק וההערינג של טראמפ וביידן, לייבל'ה יכול לראות מבעד לתמונות בבית הכנסת סאדיגורה שם מתפלל מוטי מידי יום. 

את המועמד לראשות העיר לוד, יורם מרציאנו, כתב אות בספר התורה שהוכנס לבית הכנסת 'שבט אחים'. במעמד זה נשא יורם דברים מרגשים על אחדות, שותפות דרך ואהבת חינם.

חבר המועצה החדש ברחובות אלדד גדסי שתוך כמה חודשים עשה בעיר מה שלא עשו שנים, השתתף במעמד פתיחת ישיבות בין הזמנים שיזם בעיר לטובת מאות הבחורים. את המעמד כיבדו חברי מועצת חכמי וגדולי התורה: הגאון רבי שלמה מחפוד, הגאון רבי דוד כהן ראש ישיבת חברון, הגאון רבי אברהם יצחק קוק ראש ישיבת מאור התלמוד.

ולפינת המזל טובים השבועית

ברכת מזל טוב לח"כ ישראל אייכלר יו"ר ועדת העבודה והרווחה, לרגל שמחת אירוסי שניים מנכדיו, בשעה טובה ומוצלחת.

ברכת מזל טוב לשייקי רוטנברג ממקורבי ראש הישיבה הגר"ד לנדו לרגל הולדת בנו. 

ברכת מזל טוב לר' יוסף משה צימעט, משב"ק האדמו"ר מתולדות אהרן לרגל הולדת הנכדה, בת לחתנו הרב אפרים פישל יורוביץ.

ברכת מזל טוב לעסקן הויז'ניצאי יצחק קורנבוים מנהל קרן נצחי שע"י חסידי ויז'ניץ לרגל שמחת בר המצווה לבנו שנערכה השבוע בבני ברק. לאולם הובא עיצוב ענק באורך 4 מטר של דגם המרכז העולמי של החסידות ההולך ונבנה ברחוב שלמה המלך. 

לייבל'ה ראה בבר מצווה את ראש העיר הבא של ב"ב חנוך זייברט משתתף בשמחת הבר מצווה רגע לפני צאתו למנוחה באוסטריה. 

ברכת מזל טוב למשב"ק האדמו"ר מקרעטשניף י-ם ר' אלימלך ווייס ומעסקני קופת החסד לחם 'לפי הטף' שע"י ארגון החסד הגדול "לחמי מרדכי" לרגל שמחת בר המצווה לבנו. לייבל'ה ראה את הרבי ביציאה מהשמחה עם אבי החתן. 

ברכת מזל טוב למקורבם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן לרגל שמחת הולדת בתו בשעטו"מ.

ברכת מזל טוב למוטי רבינוביץ מנכ"ל 'טיפ הפקות', לרגל שמחת אירוסי הבן יוסי מבחירי ישבת באיאן אלעד, עם בת איש החסד שלמה בינעט יו"ר ארגון החסד ארי דבי עילאי. 

ברכת מזל טוב לעסקן הויז'ניצאי ישראל שטנגר מראשי איגוד מוסדות ויז'ניץ ובנו של המשב"ק בנציון שטנגר לרגל שמחת בר המצווה לבנו, עיצוב מאוחד של כלל מוסדות ויז'ניץ הובא לשמחת בר המצווה.

ברכת מזל טוב ליו"ר המועצה הדתית ראש העין אשר שוקר לרגל שמחת הולדת הנכד.

ברכת מזל טוב לבה"ח פנחס מנחם קוביץ עוזרו ויד ימינו של בכיר עסקני העדה החרדית הרב שמעון שישא, לרגל שמחת אירוסיו בשעה טובה. 

מזל טוב לעמרם טויב, מנהלו ומפיקו האישי של בעל המנגן והרגש משה שטקל להולדת הבת.

ולסיום, ברכת מזל טוב למנהל ארגון הנוער דחסידי סלונים איש החינוך הרה"ח ר' אורי בלוי, לרגל אירוסי בנו שלום נח, מחשובי בחורי ישיבת בית אברהם - סלונים, עם בת הרה"ח ר' משה פישמן מחשובי חסידי סלונים בקרית גת.

לייבל'ה לייבלה רכילות חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד