כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הסכם קיבוצי חדש

כרטיסים נטענים לארוחות וימי חופש על חשבון החברה: אלו העובדים שייהנו

הסכם קיבוצי חדש לעובדי אריקסון ישראל: ההסכם לעובדי החברה שעוסקים בפיתוח ובהטמעת ציוד מתקדם לרשתות התקשורת, כולל תוספת שכר אחידה ל-2023, העלאת תשלום דמי הנסיעה למי שאינו בעל רכב, סבסוד ארוחה, שי לחג, ימי חופשה ועוד 

עבודה
עבודה צילום: freepik

ההסתדרות, הנהלת אריקסון ישראל וועד העובדים בחברה, חתמו אתמול (רביעי) על הסכם קיבוצי חדש ל-50 עובדות ועובדי החברה שעוסקים בפיתוח ובהטמעה של ציוד מתקדם לרשתות התקשורת. תוקפו של ההסכם מה-1 ביולי 2023 ועד ה-30 ביוני 2026.

ההסכם משפר את זכויות העובדים ואת תנאי הרווחה שלהם וכולל, בין היתר, תוספת שכר אחידה מינימלית בגובה של 2.3% לכל עובד ועובדת בעבור שנת 2023. בנוסף, סוכם על העלאת תשלום דמי הנסיעה ל-650 שקל למי שאינו בעל רכב; הרחבת חבילות הפרישה בחברה בחודש עד חודשיים של העסקה, שיינתנו כהודעה מוקדמת; כמו כן, במשך ארבעה ערבי חג בשנה העובדים ישהו בחופש על חשבון החברה.

עוד כולל ההסכם: הגדלת השתתפות החברה בסבסוד ארוחה (כרטיס נטען) ל-50 שקל ליום עבודה - העלאה של 25%; שווי השי לחג הפסח יגדל מ-150 שקל ל-600 שקל; יינתנו מתנות לעובדים באירועים מיוחדים; ותקציב הרווחה יגדל מ-1,500 שקל בשנה לכל עובד ל-2,500 שקל בשנה. 

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, יקי חלוצי, אמר: "ההסכם הקיבוצי השני לעובדי אריקסון, לאחר שהתאגדו בהסתדרות, נותן מענה הולם ליוקר המחיה. אני רוצה לברך את ועד העובדים ואת עובדי החברה וקורא מפה לכל עובדי הענף שעוד לא התאגדו - זה הזמן לדאוג לביטחון התעסוקתי שלכם ולתנאי העבודה. בואו להתאגד אצלנו".

יו"ר ועד עובדי חברת אריקסון ישראל, איציק דהן, מסר: "הסכם זה הוא תוצר של מערכת יחסים מכבדת בין הנהלת החברה וועד העובדים, בה שני הצדדים פועלים למען מטרה אחת משותפת: הצלחת אריקסון ושמירת מעמדה כחברה המובילה בשוק התקשורת הישראלי, תוך הקפדה על זכויות העובדים".

 

 

חופשה עבודות הטבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד