א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
מגנטים אנטישמיים על המקרר

שלוש שנות מאסר לנאצי שקרא להשמיד יהודים

בריטי שכתב כי צריך להשמיד יהודים וקישט את הבית עם דיוקן של היטלר ירצה שלוש שנות מאסר. ביתו היה מקושט גם בדגלי נאצים ובמגנטים אנטישמיים על המקרר, במניפסטים ובספרים פשיסטים וגזעניים

שלוש שנות מאסר לנאצי שקרא להשמיד יהודים
שוטרים בריטיים צילום: pixabay

אדם אנטישמי שביתו היה מעוטר בדגלי נאצים ובדיוקן של היטלר נכלא לשלוש שנים. סמואל דויל מבריטניה קרא גם להשמדת יהודים וקידם את הדיקטטור הגרמני שהוביל לרצח מיליוני יהודים בשואה בפוסטים מקוונים.

האיש המסוכן הגיע לידיעתם ​​של שוטרי היחידה ללוחמה בטרור לאחר שהועבר אליהם מידע מודיעיני על פעילותו המקוונת. דויל נעצר בפברואר 2022 בביתו והשוטרים חשפו ראיות נוספות לדעותיו הימניות הקיצוניות.

ביתו היה מקושט בדגלי נאצים ובמגנטים אנטישמיים על המקרר, במניפסטים ובספרים פשיסטים וגזעניים, ובדיוקן של היטלר. לאחר שתי חקירות ללא תגובה, דויל הודה בחמישה סעיפי אישום של הפצה או פרסום של חומר כתוב כדי לעורר שנאה גזעית.

דויל, נכלא לשלוש שנים אחרי שבית בבית המשפט במנצ'סטר מצא אותו אשם במספר אישומים. מפקד יחידת הבילוש כריס ברט, אמר: "חופש הביטוי הוא חלק חשוב מהערכים הבריטיים המשותפים שלנו - ומשהו המעוגן בחוק. עם זאת, החירויות הללו אינן חסרות גבול וברור שהדעות שהביע סמואל דויל באינטרנט עברו הרבה מעבר לגבול הפלילי".

"הפוסטים שכתב הם מתועבים - הקוראים ישירות לנקוט בפעולה אלימה נגד מספר קבוצות מיעוט". הוא הוסיף: "יש שיגידו שפרסום באינטרנט שונה מהבעת דעות אלו באופן אישי, אבל זה ממש לא המקרה. ראינו ברחבי העולם כיצד לפרסום מקוון מסוג זה היו תוצאות רציניות בעולם כולל למרבה הצער, מקרי מוות. בשנים האחרונות ראינו מספר גדל והולך של מקרים של אנשים שנמשכו לדברי שטנה מקוונים ולדעות קיצוניות, ואני קורא לאנשים שמודאגים ממשפחה, חברים או עמיתים להתייצב ולדווח על התנהגותם".

אנטישמיות בבריטניה נאצים הסתה בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד