כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
כך הגיב הצוות

רחצה בהפרדה: מחאה בטיסה נגד השרה עידית סילמן

נוסעת בטיסה מניו יורק לישראל מחתה בטיסה נגד השרה עידית סילמן, בשל כך שקידמה פיילוט רחצה נפרדת במספר אתרי טבע. בשלט שנתלה סמוך למושב השרה נכתב: "כשנשים תומכות בנשים קורים דברים מופלאים ולא הפרדה מגדרית"

רחצה בהפרדה: מחאה בטיסה נגד השרה עידית סילמן
מעיין סטף בהרי ירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך טיסה מניו יורק לישראל הדביקה אחת הנוסעות שלטי מחאה סמוך למושב בו ישבה השרה להגנת הסביבה עידית סילמן, זאת בעקבות שעות הרחצה הנפרדות שמקדמת סילמן במספר אתרי טבע.

על השלטים נכתב: "בעד שלטון החוק" ו"כשנשים תומכות בנשים קורים דברים מופלאים ולא הפרדה מגדרית". צוות המטוס הורה לנוסעת להוריד באופן מיידי את שלטי המחאה.

נזכיר כי ביום שלישי הודיעו במשרד לאיכות הסביבה הודיעו הבוקר כי הפיילוט לבדיקת היתכנות של רחצה בהפרדה במעיינות ייצא לדרך כבר במהלך השבוע, בצורה של הרחבת שעות הפעילות של המעיינות כך שהשעות הנוספות ייועדו עבור רחצה בהפרדה.

הפיילוט אמור להתחיל באתר 'עין חניה' שבהרי ירושלים וכן בשמורת הטבע עינות צוקים שסמוכה לים המלח בצורה שתבטיח שלא תהיה פגיעה בכלל הנופשים. עם זאת, ברשות הטבע והגנים הבהירו כי כל עוד לא ניתן אישור משרד המשפטים הם כי לא יוכלו להתניע את הפיילוט. "אנחנו ממתינים לראות אם יהיה אישור", אמרו גורמים ברשות הטבע והגנים.

טיסה עידית סילמן הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד