כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אנטישמיות מסוכנת

איומים עם סכין על סטודנטים יהודים באוטובוס

המשטרה האוסטרלית חוקרת אירוע בו אנטישמי עם סכין איים על קבוצת סטודנטים יהודים וצעקו לעברם הערות אנטישמיות באוטובוס באלסטרנוויק במלבורן. דוברת המשטרה אישרה שהם חוקרים את האירוע

בית כנסת במלבורן
בית כנסת במלבורן צילום: באדיבות המצלם

משטרת מלבורן באוסטרליה חוקרת אירוע בו קבוצת סטודנטים יהודים אויימו בסכין וספגו הערות אנטישמיות באוטובוס באלסטרנוויק ביום חמישי האחרון. כ-10 סטודנטים ממכללת יבנה האורתודוקסית עלו לאוטובוס ציבורי ברחוב קלרנס בסביבות השעה 16:20, אחד הנוסעים החל לדבר על "יהודים כסף וסמים", כך לדברי סטודנט יהודי באוטובוס ששוחח עם התקשורת המקומית.

"הוא צעק יותר ויותר בקול רם, כולל צעקות 'נאצי', חברים שלי שמעו אותו קורא לעצמו נאצי", אמר הסטודנט, שביקש לא להזדהות בשמו.

"ואז מהתיק שלו הוא שלף סכין מסיבית באורך של כשישה סנטימטרים. אחד הסטודנטים באוטובוס אמר לכולם לרדת ולרוץ, וצעקנו לנהג האוטובוס 'תפתח את הדלת, יש לו סכין'".

האיש רדף אחרי התלמידים מרחק קצר ונמלט מהמקום. דוברת המשטרה אישרה לתקשורת את המקרה, ואמרה שהם חוקרים את האירוע. "מספר תלמידי בית ספר היו על האוטובוס כאשר האיש החזיק בסכין, הוא החל להתנהג בצורה לא יציבה ולצעוק הערות אנטישמיות פוגעניות. המשטרה הגיעה למקום ולא הצליחה לאתר את הקורבנות או העבריין לאחר סיורים נרחבים באזור", מסרה דוברת המשטרה.

 

אוסטרליה מלבורן אוסטרליה נאצי אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד