כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
כולל טילים ומל"טים

חיל הים של משמרות המהפכה קיבל "ציוד אסטרטגי חדש"

ציוד ומערכות צבאיות חדשות תוצרת איראן נמסרו לכוחות הצי של משמרות המהפכה האסלאמית בשבת. חיל הים של משמרות המהפכה גם קיבל משלוח של משאיות המצוידות במשגרי טילי שיוט, בשילוב מערכות מכ"ם ומאות טילי שיוט בליסטיים בטווחים שבין 300 ל-1,000 קילומטרים

חיל הים של משמרות המהפכה קיבל "ציוד אסטרטגי חדש"
הציוד החדש של חיל הים האיראני צילום: סוכנות הידיעות תסנים

ציוד אסטרטגי חדש, כולל טילים, מל"טים ומערכות לוחמה אלקטרוניות, הועברו לכוחות הצי של משמרות המהפכה בטקס רשמי אתמול בהשתתפות מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי ומפקד חיל הים, עלי רזא טנגסירי, כך דווח באיראן.

המערכות הצבאיות יוצרו על ידי משמרות המהפכה, משרד ההגנה האיראני והחברות המקומיות, כך על פי האיראנים.

האיראנים ציינו בהודעה לתקשורת: "בין כלי הנשק החדשים ניתן למצוא רחפנים מסוגים שונים של סיור, לחימה, תקיפה וריגול, סוגים שונים של כלי רכב לוגיסטיים ופיקודיים ומערכות לוחמה אלקטרוניות כמו ציוד הגנה אווירית".

חיל הים של משמרות המהפכה גם קיבל משלוח של משאיות המצוידות במשגרי טילי שיוט, בשילוב מערכות מכ"ם ומאות טילי שיוט בליסטיים בטווחים שבין 300 ל-1,000 קילומטרים. מספר מערכות מיוחדות של טילים, מל"טים ולוחמה אלקטרונית היו בין המוצרים האחרים שנחשפו בשבת.

האיראנים טוענים כי הטילים החדשים מופעלים על ידי בינה מלאכותית, בעלי טווחים ארוכים יותר, "ניתן להכין אותם לשיגור מיידי, להביס את הלוחמה האלקטרונית של האויב ולפגוע במטרות מכיוונים שונים".

למל"טים החדשים יש יכולת טיסה ארוכה יותר, ראשי הנפץ שלהם הפכו גדולים וכבדים יותר, וניתן להשתמש בהם בלוחמה אלקטרונית, לפוצץ מטרות ניידות ולאתר את המטרות הימיות בדיוק רב.

משמרות המהפכה איראן חיל הים מל"טים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד