כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הם רוצים לשלוט במכוניות שלכם

ניו יורק רוצה להגביל את המכוניות של העבריינים

בניו יורק רוצים להגביל להם את המהירות של המכונית של עברייני תנועה כך שלא יוכלו להאיץ למהירויות מסוכנות. כך, לפי הצעת חוק חדשה אשר הוגשה בניו יורק. 41 הולכי רגל נהרגו בניו יורק אשתקד מפגיעת מכוניות

ניו יורק רוצה להגביל את המכוניות של העבריינים
בניו יורק רוצים להגביל אלקטרונית את המהירות של עברייני תנועה סדרתיים צילום: ניסאן

בניו יורק ארה"ב מצאו פתרון מקורי לבעיית הנהגים הממהרים: להגביל להם את המהירות של המכונית שלהם כך שלא תוכל להאיץ למהירויות מסוכנות.
כך, לפי הצעת חוק חדשה אשר הוגשה בניו יורק, נהגים אשר צברו שש עבירות במשך שש שנים, או לחילופין הצליחו לצבור ברישיון הנהיגה שלהם 11 נקודות תוך שנה וחצי יצטרכו להתקין במכוניתם מכשיר מיוחד אשר יגביל את המהירות של המכונית.

מכיוון שההצעה אשר הוגשה בניו יורק היא עדיין הצעה בלבד, אז לא ניתן לדעת מהו אותו מכשיר מגביל מהירות וכיצד הוא יפעל, אבל בכל מקרה מכשירים כאלה בהחלט קיימים ויותר מכך- עיריית ניו יורק כבר עושה שימוש במכשירים הללו במכוניות השונות בצי הרכב שלה.

התקנה של מכשירים כאלה אולי נראית מעט קיצונית, אבל נתוני תאונות הדרכים של ניו יורק אינם מאירי פנים: בשנה שעברה התרחשו בניו יורק 59 תאונות דרכים קטלניות רק ברבעון הראשון של השנה למרות שמדובר בעיר שיש בה לא מעט עומס ופקקי תנועה והתנועה בה נעה באופן יחסית מתון. בנוסף, 41 הולכי רגל נהרגו בניו יורק אשתקד מפגיעת מכוניות.

בעולם שבו אזרחים מן השורה הולכים ומנוטרים יותר ויותר, בעיקר באמצעים אלקטרוניים ניידים ונייחים, עולות שאלות רבות בנושאי הגנה על הפרטיות. בנוסף, גם תחום הסייבר מציב אתגרים משלו בעיקר בנושא השליטה מרחוק בכלי הרכב. פרצה כזו יכולה לקסום לגורמים שליליים לא מעטים.

ארה''ב עברייני תנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד