כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
קיבל תשלום וביקש להשתלב

קורא להחרים? נחשף השת"פ בין רונן צור ל"ערוץ 14"

היועץ האסטרטגי רונן צור שעומד לאחרונה בחוד החנית של המאבק נגד ערוץ 14, שימש בעבר יועץ בתשלום של הערוץ כדי לסייע לו במאבק נגד חברות שנמנעו לפרסם בו. צור אף ביקש להשתלב בתכנית "הפטריוטים" וניהל מו"מ על מכירת אתר תחקירים בבעלותו לערוץ

קורא להחרים? נחשף השת"פ בין רונן צור ל"ערוץ 14"

רונן צור, יועץ אסטרטגי וותיק ומי שמוביל לאחרונה את הקמפיין לחרם על 'ערוץ 14' שימש בעברו כיועץ בשכר לאותו ערוץ כדי לסייע לו להתמודד נגד הקריאות להחרימו, ואף ביקש להשתלב כפאנליסט בתכנית 'הפטריוטים', כך חושף הערב (ראשון) כתב המשפט של כאן חדשות, אבישי גרינצייג. 

צור, שמכנה את הערוץ הימני, "ערוץ הסתה 14" וטוען לא אחת כי הוא חלק מ"הטרור הביביסטי" אותו צריך לחסל, משדל חברות לא לפרסם בו, ואף הגיש תביעה ייצוגית נגד הערוץ בשם הציבור בטענה לפגיעה בחיילי צה"ל, שימש בעבר כיועץ בתשלום לערוץ נגד הקמפיין שקורא להחרימו.

לפי החשיפה של אבישי גרינצייג ב'כאן חדשות', צור שקורא בימים אלה להחרים את הערוץ ולא לפרסם בו, שימש בעבר כיועץ בתשלום לערוץ בדיוק באותו נושא, כיצד להיאבק בקריאות להחרמתו. חלק מהייעוץ של צור לערוץ היה כיצד להחרים את אותן חברות שנמנעות מלפרסם בו.

עוד נחשף כי לא רק שצור ייעץ ל'ערוץ 14' כיצד להתמודד מול חרם המפרסמים, אלא ש"צור תקשורת" חברת הפרסום בבעלותו הייתה זו שניסחה את התגובות של הערוץ להחרמות נגדו.

בנוסף, צור, שעמד תחת ביקורת על כל שבבעלותו אתר תחקירים, פנה ל'ערוץ 14' והציע להם לרכוש ממנו את האתר בכסף רב כשהמחיר אותו דרש כלל בתוכו את היכולת של צור לקדם באותו אתר את האינטרסים שלו.

רונן צור לא הגיב לטענות. מערוץ 14 נמסר כי "העובדות המוצגות בשאילתא אינן מדויקות ואין לנו רצון להשתתף בפסטיבל רונן צור".

 

 

 

 

רונן צור ערוץ 14 הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד