כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"נקמתי את המוות שלך"

הסייר שחיסל את המחבל זעק בהלוויה: "הוא בא לך מאחורה כמו כלב"

הסייר שחיסל את המחבל בת"א אתמול, צעק על קברו של חן בהלוויה: "כל העולם ראה מה עשית. חשפת את הבן עוולה הזה. הצלת אלפים. ברגע שהוא נתן לך את הכדור נתתי לו, נקמתי את המוות שלך"

הסייר שחיסל את המחבל זעק בהלוויה: "הוא בא לך מאחורה כמו כלב"
הלוויתו של חן אמיר הי"ד צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

חן אמיר, סייר עיריית תל אביב שנרצח בשבת בפיגוע בתל אביב, הובא היום (ראשון) למנוחות. חן, בן 42 הי"ד, הותיר אחריו אישה ושלוש בנות. מאות אנשים הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה. בין המשתתפים בלוויה נכחו ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, אנשי סיירת סל"ע, בהם גם עוז השותף של חן שחיסל את המחבל.

בעת שנטמן נשמעו זעקות ואנחות שבר מהסייר עוז, שחיסל את המחבל: "חן חן, כמה לב טוב יש לך, כל העולם ראה מה עשית. חשפת את הבן עוולה הזה. הצלת אלפים. לא היתה לך אף פציעה, הוא בא לך מאחורה כמו כלב. אם הוא היה בא לך מקדימה היית משסף לו את הסכין מהגרון. ברגע שהוא נתן לך את הכדור נתתי לו, נקמתי את המוות שלך. תשמור עליי חן תשמור עליי. תשמור עלינו. איזה לוחם היית, איזה צלף".

חן אמיר הי"ד. 

יחיאל בנודיז, גיסו של הסייר חן אמיר, אמר למאיה רכלין ב'כאן חדשות': "כשאני שומע שהוא הראשון שחתר למגע, שהוא הראשון שהגיע ובגופו חסם את המחבל אמרתי - זה חן, הוא פשוט גיבור ישראל".

כזכור בפיגוע שאירע אתמול נתקלו עוז וחן במחבל שירה לעברו של חן, חברו עוז השיב באש וניטרל את המחבל, אמל מחמוד כאמל אבו בכר, בן 22, מהג'יהאד האסלאמי. המחבל מת כעבור מספר שעות.

חן אמיר פיגוע בתל אביב טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד