כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הצרות באות בצרורות

מקורב לטראמפ הכריז כי יעיד נגדו אם יתבקש

התובע הכללי לשעבר בממשל טראמפ הכריז על נכונותו להעיד נגדו.וויליאם בר: "אמרתי לטראמפ 3 פעמים שלא הייתה הונאה בבחירות שהשפיעה על התוצאה"

מקורב לטראמפ הכריז כי יעיד נגדו אם יתבקש
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

התובע הכללי לשעבר של ארה"ב, ווילאם בר, אמר שהוא יהיה מוכן להעיד נגד הנשיא לשעבר טראמפ. בר, שמונה על ידי טראמפ, הגיב כשנשאל בתוכנית "Face the Nation" ברשת CBS אם הוא יהיה מוכן להופיע כעד במשפטו של טראמפ בנוגע לאישומים פדרליים הקשורים למאמצים של טראמפ לבטל את הבחירות ב-2020.

הוא סירב לענות אם היועץ המיוחד שוחח איתו בקשר לחקירה הפדרלית. בר היה מבקר קולני של הנשיא לשעבר מאז התפטר מתפקידו זמן קצר לאחר הבחירות ב-2020. כשנשאל על האינטראקציות שלו עם טראמפ וכיצד אמר לנשיא לשעבר שאין ראיות להונאת בחירות. "ובכן, עברתי על זה בפירוט קפדני, לפחות בשלוש הזדמנויות אמרתי לו שאין ראיות להונאה שתשנה את התוצאה".

טראמפ הואשם בשבוע שעבר בגין ניסיונותיו להישאר בשלטון לאחר שהפסיד בבחירות לנשיאות ב-2020 לנשיא ביידן. בכתב אישום בן 45 עמודים, משרד המשפטים טען כי טראמפ השתתף במסע של "חוסר יושר והונאה" כדי לשבש "תפקוד חיוני" של הדמוקרטיה, טראמפ כפר בכל האישומים נגדו.

גם סגן הנשיא לשעבר מייק פנס התראיין בנושא, ואמר שהוא לא מתכוון להעיד במשפטו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ על מאמציו של טראמפ לבטל את תוצאות הבחירות ב-2020 אבל פנס לא סגר את הדלת בפני אפשרות כזו.

"אין לי שום כוונה להעיד. אבל, תראה, אנחנו תמיד נעמוד עם חוק", אמר פנס לרשת CNN, "ואם אתבקש להעיד אז אעיד".

 

 

ארה''ב דונלד טראמפ הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2024

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד