י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זו תגובת הקופה

סיפור מקומם יותר ויותר ככל שנחשפים הפרטים

כללית סירבה לתת תרופה לחולי סרטן שנכללה בסל התרופות • כתב הבריאות רן רזניק 'ישראל היום', שחשף זאת שיתף בראיון ל-103FM בפרטים • המטופל ליאור מימון, שיתף בחוויה הקשה

סיפור מקומם יותר ויותר ככל שנחשפים הפרטים
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: pixabay

קופת החולים כללית סירבה לתת למטופלים תרופה לחולי סרטן שנכללה בסל התרופות. כך נחשף ב'ישראל היום'. ענת דוידוב שוחחה על כך ברדיו 103fm עם חושף הפרשה, הכתב ופרשן הבריאות של העיתון, רן רזניק, אשר שיתף בפרטים הקשים וטען כי "זה סיפור מקומם יותר ויותר ככל שנחשפים לכל הפרטים - לא מפסיקים לתת תרופה לחולה אם יודעים שהוא משפיע לטובה על החולה. הערכה היא שמדובר בעשרות חולים שנותרו ללא תרופה על ידי קופת החולים".

לשיחה הצטרף ליאור מימון, בן 51 מנוף איילון שמטופל במערך ההמטואונקולוגי בבית החולים בילינסון, אשר שיתף בחוויה הקשה: "אני למעלה מחודשיים בלי טיפול, אני מקווה שזה לא משפיע על המחלה. מדובר בתרופה מתקדמת מאוד שיודעים שמשפיעה על נסיגת המחלה".

מ'כללית' נמסר בתגובה: "מדובר בחולים שטופלו בתרופה כקו טיפולי שני. במצבים שבהם המחלה ממשיכה להיות פעילה המשך הטיפול מאושר. ובאשר לשני המטופלים, המשך הטיפול בתרופה התבקש כטיפול אחזקתי לאחר נסיגה במחלתם ועלתה השאלה אם טיפול במצב כזה כלול בסל".

קופת חולים כללית שירותי בריאות כללית סל התרופות סרטן תרופות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד