כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אישום: תקפו אדם באכזריות בחוף הים וניסו לגנוב את נשקו

כתב אישום נגד שני נאשמים שהכו אדם בחוף הים באשקלון וניסו לגנוב את נשקו

אישום: תקפו אדם באכזריות בחוף הים וניסו לגנוב את נשקו
אגרוף. אילוסטרציה צילום: unsplash

פרקליטות מחוז דרום הגישה לאחרונה, לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד אביחי סמני (28) מירושלים ואושר אבייה (19) מאשקלון, לאחר שהכו אדם בחוף הים וניסו לגנוב את נשקו.

מכתב האישום שהגישה עו"ד חן עסיס לביא עולה כי לפני כשבוע בשעות אחה"צ המאוחרות שהו השניים בחוף הים באשקלון, בשלב מסוים ניגשו השניים למתלונן (63) וביקשו ממנו סיגריה, אך נענו כי אין להם. אז התיישבו השניים על ספסל סמוך למתלונן ואשתו, פנו אליהם ובקשו מהם שיפסיקו לדבר עליהם, או בדומה לכך.

המתלונן ענה לנאשמים כי הם לא מדברים עליהם, ואילו האישה ביקשה מהמתלונן שיפסיק לדבר איתם. בתגובה, נעמדו הנאשמים מול המתלונן והחלו לתקוף אותו, אבייה סטר לפניו של המתלונן, תפס בגופו והפיל אותו על הרצפה. בעודו שכוב על הרצפה, כשפניו כלפי הקרקע, בעט בו סמני. אז הבחינו השניים באקדח שנשא המתלונן על גופו, סמני קרע את שרוך האבטחה אליו היה מחובר הנשק ונמלט יחד עם הנשק, כשאבייה נמלט יחד איתו.

לאור צעקותיה של האישה שהייתה עדה לאירוע עוברי אורח שהיו במקום רצו לעבר הנאשמים, תפסו אותם ועכבו אותם, עד להגעת המשטרה, שהוזעקה למקום. במהלך המעצר החלו הנאשמים להשתולל ולצעוק במטרה למנוע את מעצרם ובעת שסמני היה עצור אף איים על השוטרים במקום.

כתוצאה ממעשיהם של השניים איבד המתלונן את הכרתו לזמן קצר וכן נגרמו לו חבלות של ממש הוא טופל בבית חולים ושוחרר לביתו, לאחר קבלת טיפול.

לשניים יוחסו עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממש בנסיבות מחמירות (חבורה), הפרעה לשוטר במילוי תפקידו לסמני יוחסו גם עבירות של גניבה, עבירות בנשק (נשיאת נשק שלא כדין) ואיומים.

אלימות תקיפה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד