כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הנאשם סחט ואיים על עדי תביעה נגדו

כתב אישום נגד נאשם בפלילים שסחט ואיים על עדי תביעה נגדו

הנאשם סחט ואיים על עדי תביעה נגדו
צללית, אילוסטרציה צילום: freepik

פרקליטות מחוז דרום הגישה לאחרונה לבית המשפט השלום בבאר שבע, כתב אישום נגד טאלב אבו ערער (27) מאילת, זאת לאחר שאיים וניסה לסחוט עדי תביעה בתיק הפלילי המתנהל כנגדו.

מכתב האישום שהגיש עו"ד שלום שיפר עולה כי אבו ערער הועסק בעבר בחברה של משפחת נופי מאילת, בעקבות סכסוך בין הצדדים הסתיימה העסקתו בחברה. לפני כחודש הוגש כנגד אבו ערער כתב אישום בגין איומים על בני משפחת נופי ובקשת מעצר עד תום ההליכים, במסגרת הליך זה שוחרר אבו ערער בתנאים מגבילים, ונאסר עליו ליצור קשר עם המעורבים בתיק. במקביל הוגש כתב אישום נוסף כנגד תום אטדגי לאחר שהצית רכב של אחד מבני משפחת נופי.

בסמוך לשחרורו בתנאים מגבילים, פנה אבו ערער לקבלן העובד עם משפחת נופי וביקש ממנו להעביר למתלונן מסר כי עליו לשלם לו 150,000 ₪. כמו כן, סיפר אבו ערער לקבלן כי הוא זה ששלח את מי ששרף את הרכב של משפחת נופי, וזאת כדי לאיים על המתלונן ולהניע אותו לשלם. בהמשך לאמור, התקשר הקבלן אל המתלונן ומסר לו כי אבו ערער דורש כסף בתמורה לכך שיניח לו ויחדול מלפגוע בו.  בין היתר, סיפר הקבלן למתלונן כי אבו ערער הוא זה ששלח את מי שהצית את רכבו. המתלונן סירב לשלם ופנה להתלונן במשטרה.

בנוסף, איים אבו ערער על שותפו לשעבר בדירה וטען כי הוא חייב לו 4,000 ₪ וכן רכב שבבעלותו, זאת לאחר שהתלונן עליו במשטרה והעיד נגדו ונגד תום אדטגי. כמו כן איים עליו שאם ימשיך להתלונן יחטוף אותו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציין עו"ד שיפר: " עוד לא יבשה הדיו על החלטת השחרור והמשיב ממשיך בשלו כאילו לא היו תנאים מעולם והחל לסחוט את שני המתלוננים. גנב כלי רכב למתלונן והחל לדרוש כספים מהמתלוננים בגין הליכים קודמים שננקטו נגדו.

המשיב במעשיו חותר נגד ההליכים המשפטיים ותוצאותיהם ודורש פיצוי ממתלוננים על שהעידו נגדו בתיק או העזו להתלונן נגדו. מעשים אלה מעידים על הסכנה העצומה הנובעת ממנו ועל הנורמות העברייניות הקיצוניות בהן הוא לוקה."

 

איומים כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד