י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קרבות בנגמ"ש

מירי רגב נגד יו"ר ועדת הכלכלה: "לא בקיא בפרטים בלשון המעטה"

לאחר שביטן תקף את שרת התחבורה, כעת היא מחזירה: "הנתונים שהציג ביטן בוועדה מטעים את הציבור באופן חסר תקדים. חשוב לשמור על ועדות מקצועיות ולא להפוך אותם לוועדות תקשורתיות"

מירי רגב נגד יו"ר ועדת הכלכלה: "לא בקיא בפרטים בלשון המעטה"
דוד ביטן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שאמש (ראשון) נמתחה ביקורת קשה בוועדת הכלכלה על רפורמת תעריפי התח"צ של השרה רגב ועל ביטול ההתייקרות האחרונה באמצעות ביטול ההנחות לאזרחים הוותיקים והעלאת תעריף הרכבת הקלה, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב יוצאת בהודעה חריפה כנגד יו"ר ועדת הכלכלה שלטענתה אינו בקיא בעובדות.

בהודעה היא כותבת כי לצערה "יו"ר ועדת הכלכלה דוד ביטן לא בקיא בפרטים בלשון המעטה ואני בטוחה שאם היה מכיר לעומק את גזרת המדד שלשמחתי הצלחנו לבטל, אותה גזירה שהשיתה על משתמשי התחבורה הציבורית 12%, הוא היה נרתם לסייע למצוא פתרונות ולא עוד כותרות".

עוד היא כותבת בהודעה החריפה כי "כשרת התחבורה אני בטוחה כי כולם ירתמו להרחבת רפורמת "צדק תחבורתי" וח״כ דוד ביטן בעצמו ירתם על מנת להביא תקציב שיכלול גם את הנסיעה חינם לוותיקים שכרגע זכאים ל50% הנחה. הטענה של ביטן כי נסיעות החינם שתוכננו במסגרת תכנית "צדק תחבורתי" בוטלו בשל הצורך להשתמש בתקציב כמקור תקציבי לספיגת עליית מחירי התחבורה הציבורית היא לא נכונה ואין לה כל בסיס במציאות".

לטענתה" יו״ר ועדת הכלכלה ביטן לא בקיא בעובדות כי הרפורמה כוללת הנחות גדולות לזכאי ביטוח לאומי ואזרחים ותיקים, המשך ההטבה לנסיעה חינם לגילאי 75 ומעלה, הנחה לצעירים בגילאי 18-26,
50% הנחה לתושבים ביישובי פריפריה הגיאוגרפית והחברתית ונסיעה חינם למשך שנה לחיילים משוחררים ובני/בנות שירות לאומי".

כזכור אמש אמר היו"ר של ועדת הכלכלה ח"כ ביטן כי אם ההנחות לקשישים יבוטלו "אני אדאג להפגנות שלהם מול בתי שרת התחבורה ושר האוצר – אני לא מאיים אבל בסיבוב בסוף כולם מגיעים אלינו, אשב בנושא הזה עם ראש הממשלה".

דוד ביטן מירי רגב ועדת הכלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד