א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

מעכשיו: ספרי 'עוז והדר' - במרפאות כללית

גמרות, חומשים ומשניות בהוצאה המהודרת של מכון 'עוז והדר' נתרמו למרפאות כללית במודיעין עילית • בטקס שהתקיים השתתפו רבנים, רופאי הכללית ואישי ציבור

צילום: שלומי כהן
צילום: שלומי כהן

מאז ייסודו של הדף היומי שוקדים רבבות יהודים מידי יום על תלמודם בכל שעות היממה. רבים מהיהודים עסוקים ומפנים לעצמם זמן בכל עת ומצוא על מנת להעמיק ולהגות בתורה.

בממלכת התורה 'עוז והדר' עוסקים בכל ימות השנה להדר את הגמרות וספרי הקודש, ואף עושים מאמצים להקל על הלומדים, למען יוכל כל יהודי ללמוד ולהבין את הגמרא, באמצעות עריכת ביאורים והמחשות.

כחלק מהחזון של הנגשת הלימוד, הושג שיתוף פעולה מיוחד בין ממלכת התורה 'עוז והדר' להנהלת קופת החולים המובילה 'כללית', להעמיד את הספרים הידועים והמובילים של 'עוז והדר' ב-7 מרפאות קופ"ח כללית במודיעין עילית, על מנת שגם שם ניתן יהיה לנצל את הזמן ללימוד.

בטקס שהתקיים במרפאת מסילות יוסף במודיעין עילית השתתפו הגאון הרב זעליג ברוורמן רב קהילת שערי תפילה, הגאון הרב מנחם פומרנץ ראש מתיבתא עוז והדר, הגאון הרב יעקב אייזנבך מראשי הצלה מודיעין עילית, הרב מנחם רוזנברג רב שירותי בריאות כללית, רבי אברהם אייזן נשיא כולל ש״ס אידן, רבו של בית החולים בילינסון הרב שמואל הרטמן, סגן ראש עיריית מודיעין עילית הרב טוביה פריינד, מנכ"ל עוז והדר הרב חנוך דרנגר, הרב אברהם קונסקי מנהל שיווק מגזר חרדי בכללית, הרב אברהם וויס מנהל קשרי לקוחות במודיעין עלית ובהשתתפות רופאים ואנשי הנהלה מקופת חולים כללית.
בריאות ספרים עוז והדר לימוד דף היומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד