כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
המדף הענק קרס

הבוס של חברת גבינה נמחץ למוות לאחר ש-15,000 גבינות קברו אותו

הבעלים האיטלקי של חברת גבינות נמחץ למוות על ידי 15,000 גבינות פרמזן במפעל שלו. הגבינות יכולות לשקול עד 40 ק"ג כל אחד. המחלצים פעלו 12 שעות מפרכות בהעברת הגבינות והמדפים

הבוס של חברת גבינה נמחץ למוות לאחר ש-15,000 גבינות קברו אותו
עיזים וגבינות בחווה צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

הבעלים של חברת גבינה איטלקית נמחץ למוות לאחר ש-15,000 גבינות קברו אותו במפעל שלו.

ג'אקומו צ'יאפאריני, בן 74, נמצא מת על ידי כבאים לאחר שמדף נשבר במפעל שלו באזור צפון לומברדיה ביום ראשון האחרון בסביבות השעה 21:00 וגרם לאפקט דומינו קטלני שהפיל סך של 15,000 גבינות. הגבינות יכולים לשקול עד 40 ק"ג כל אחד.

מעל 100 כוחות חילוץ, המורכבים מכבאים ופרמדיקים, נאלצו לעבוד במשך הלילה כדי למצוא את הבעלים שהיה בתוך המחסן בזמן האירוע המזעזע.

הכבאי אנטוניו דוסי מברגמו אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP כי המחלצים פעלו 12 שעות מפרכות בהעברת הגבינות והמדפים בידיים שלהם, גופת האיש נמצאה לבסוף בסביבות השעה 9 בבוקר ביום שני.

התקשורת האיטלקית דיווחה כי צ'יאפאריני, שהותיר אחריו את אשתו, שני ילדיו וכמה נכדים, ניסה לשלוט ברובוט שמכוון את תהליך הניקוי של גלגלי הגבינה.

אבל שוטרים איטלקיים עדיין חוקרים, ומנסים לשחזר איך בדיוק התרחשה הטרגדיה. בתו של ג'אקומו, מרי, סיפרה בעבר לקבוצת תעשיית החלב שהוא עבד בייצור גבינה במשך כל חייו. הוא עבד בחווה של אביו עם אחיו לפני שבסופו של דבר נפרד מעסקי המשפחה ב-1977 וקנה את החווה שלו.

 

 

איטליה גבינות אסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד