כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מלחמת רוסיה-אוקראינה

לפחות שבעה הרוגים בתקיפת מלון המשמש עיתונאים

תקיפה רוסית בעיר אוקראינית גרמה למותם של שבעה, והרסה מלון המשמש עיתונאים. לפחות חמישה אזרחים בין ההרוגים בתקיפה, כך אומרים גורמים רשמיים, המקום הוא מלון ופיצרייה ששימשו את העיתונאים  

לפחות שבעה הרוגים בתקיפת מלון המשמש עיתונאים
המבנים שהותקפו באוקראינה צילום: דוברות נשיאות אוקראינה

כוחות ההצלה מחפשים ניצולים בין הריסות בניין דירות ובית מלון המשמשים באופן קבוע עיתונאים המסקרים את המלחמה באוקראינה לאחר שתי פגיעות טילים על העיר פוקרובסק שבמזרח אוקראינה הלילה. לפחות שבעה בני אדם ביניהם עיתונאים נהרגו ונפצעו עשרות נוספים.

הנשיא זלנסקי אמר כי מוסקבה פגעה ב"בניין מגורים רגיל", בית מלון סמוך ופיצרייה ששימשה את הכתבים נפגעו גם הם בתקיפה, אם כי מעטים שהו במבנה בזמן התקיפה מחשש לסיכון הפוטנציאלי של תקיפה בעיר הקרובה לקו החזית.

שר הפנים, איהור קלימנקו, אמר כי שבעה בני אדם מהם חמישה אזרחים, איש רפואה וחייל נהרגו. גורמים רשמיים אוקראינים אמרו כי שני טילים פגעו בעיר בשעה 19:15 וב-19:52 ביום שני בערב, וגרמו נזק ל-12 בניינים רב-קומתיים. 81 בני אדם נפצעו, בהם 39 אזרחים, 31 שוטרים, שבעה מצילים וארבעה אנשי צבא.

"אנחנו מחדשים את החיפושים בהריסות", אמר הבוקר פבלו קירילנקו, ראש הממשל הצבאי של אזור דונייצק, לאחר שהמצילים "נאלצו להשעות את העבודה למשך הלילה בשל האיום הגבוה בהפגזות חוזרות ונשנות".

זו הפעם השנייה בשבועות האחרונים שמבנים המשמשים עיתונאים נפגעים בתקיפות רוסיות על ערי אוקראינה. ביוני הותקפה מסעדת פיצה בעיר קרמטורסק שבמזרח המדינה.

 

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר זלנסקי הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד