כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024
סלעים הדרדרו

ישראלי נהרג בעת טיפוס על הר בצרפת

מטפס הרים ישראלי בן 55 נהרג היום בשעות הבוקר המאוחרות לאחר שסלעים הדרדרו לעברו. בשבוע שעבר שני מטפסי הרים, צרפתי והולנדי, בני 26 ו-36, נהרגו מנפילת אבנים

ישראלי נהרג בעת טיפוס על הר בצרפת
מטפס הרים. אילוסטרציה צילום: unsplash

מטפס ישראלי בן 55 נהרג כשנפל מהר המון בלאן, הפסגה הגבוהה ביותר במערב אירופה, כך מסרה משטרת צרפת. התאונה התרחשה היום (שלישי) בשעות הבוקר, בגובה של למעלה מ-3,000 מטר (9,800 רגל), כך מסרו הרשויות.

המטפס היה חלק מקבוצה, שחבריה לא היו מחוברים בחבל, כאשר נדחק ממקומו בעקבות נפילת סלעים. איש מלבדו לא נפגע. בתקשורת הצרפתית דווח כי הוא התגלגל 200 מטר במורד המדרון.

ממשרד החוץ נמסר: "ישראלי בן 55 נהרג היום במהלך טיול עם חבריו בהר מון בלאן בצרפת, לאחר שנפל מגובה רב. לאחר שפונה במסוק חילוץ לקבלת טיפול רפואי, נקבע מותו.

הקונסול במשלחת ישראל לאו"ם בג'נבה, אשי הופמן, קיבל את הידיעה וסייע למשפחה ברגעיה הקשים. המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ מצויה בקשר עם משפחת ההרוג וכן שגרירות ישראל בפריז אשר מסייעת בהליך העברת ארונו של המנוח לישראל. צפי להעברתו ביום חמישי", לשון ההודעה.

בשבוע שעבר שני מטפסי הרים, צרפתי והולנדי, בני 26 ו-36, נהרגו מנפילת אבנים במהלך עלייתם בחלק השוויצרי של הר מון בלאן, כך מסרה משטרת שוויץ. מטפס הרים צעיר בן 22, גם הוא הולנדי, נפצע.

צרפת טיפוס הרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}