י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא עלה חשד למסוכנות

פרטים חדשים מרצח הבן: "הסכין היתה נעוצה בלב"

לפני כחודש התרחש מקרה רצח מחריד ביער הסמוך למודיעין. אב רצח את בנו המאומץ בירי של שמונה כדורים וכן שתי דקירות סכין, כשהוא מותיר אותה נעוצה בליבו | פורסמו פרטים חדשים מחקירת האב

פרטים חדשים מרצח הבן: "הסכין היתה נעוצה בלב"
זירת הרצח צילום: יונתן שאול, פלאש 90

לקראת הגשת כתב אישום נגד שי בלום שרצח את בנו המאומץ במכבים סמוך למודיעין בחודש שעבר, פורסמו ב'כאן' פרטים נוספים מהחקירה. גורם המעורב בחקירה סיפר: "הוא ירה בבנו שמונה כדורים ודקר אותו. כמו בסרטים, הסכין הייתה נעוצה בלב".

שבע דקות עברו מהרגע שיצאו שי ובנו המאומץ עומרי לחורשה ועד שהאב התקשר לדווח שירה בבנו. סך הכול ירה שי שמונה כדורים בעומרי, שישה מהם מהגב, ודקר אותו פעמיים, כאשר בפעם השנייה השאיר את הסכין נעוצה בליבו. כל הממצאים הללו מובילים לכתב אישום בגין רצח.

לפי הדיווח, האב, שי בלום, טען בחקירתו להגנה עצמית וכי הבן תקף אותו בסכין ואיים על חייו: "הלכתי עם הבן לחורשה מאחורי הבית כדי להרגיע אותו. אמרתי לו שהוא לא חייב להישאר בבית אם הוא לא רוצה. נתתי לו 400 שקלים לנסוע לאילת או לאן שירצה וביקשתי שייקח את התרופות שלו כדי שלא יסתבך. הוא אמר לי שהוא לא רוצה עוד שיחות כאלה ושהוא יעשה מה שהוא רוצה, ואז שלף סכין והתקרב לדקור אותי. שלפתי אקדח ויריתי בו. הוא המשיך להתקדם לעברי אז המשכתי לירות עד שנפל".

למרות גרסתו, הסעיף שמייחסים לו הוא רצח בנסיבות מחמירות לאחר תכנון. במשטרה טוענים כי על אף תלונת האב במשטרה על הבן שבוע לפני הרצח, לא עלה חשד למסוכנות הבן.

רצח מחריד מודיעין אב ובנו מכבים דקירת סכין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד