כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לא רק אצלנו הגנבים חוגגים

לא תנחשו איזה רכב הכי גניב בארה"ב

הרכבים הכי חביבים על הגנבים בארה"ב הם טנדרים. הבחירה הזאת אינה מפתיעה, גם לגנבי הרכב האמריקאים יש כנראה צורך לנסוע במה שיש לכולם. הרכב הכי נגנב בארצות הברית בשנה שעברה היה טנדר של שברולט - סילבראדו

לא תנחשו איזה רכב הכי גניב בארה"ב
טנדר שברולט סילבראדו - הרכב הנגנב ביותר באמריקה צילום: שברולט

גנבי הרכב בישראל אוהבים "לחגוג" על המכוניות שלנו בלילות ואוהבים ג'יפונים וגם חשמליות, אבל לגנבים בארצות הברית יש העדפות שונות, כך עולה מסקר שמתפרסם על ידי ארגון חברות הביטוח האמריקאי – ה-National Insurance Crime Bureau.

לפי הנתונים שמפרסם הארגון, הרכבים הכי חביבים על הגנבים הם כמובן מה שהאמריקאים הכי אוהבים: טנדרים. הבחירה הזאת אינה מפתיעה, כי כאשר יש טנדרים רבים אז יש גם צורך לחלקי חילוף לטנדרים הללו ומעבר לכך, גם לגנבי הרכב האמריקאים יש כנראה צורך לנסוע במה שיש לכולם. ולכן הרכב הכי נגנב בארצות הברית בשנה שעברה היה טנדר ה"פול סייז" של שברולט - סילבראדו.

מספר הגניבות גורם לנתונים של ישראל להיראות כמו משחק ילדים וזה הגיוני בגלל גודלה של ארצות הברית ובגלל מספר הרכבים שנוסעים בכבישיה. כך, לא פחות מ 49,903 טנדרים של שברולט נגנבו מבעליהם בשנה שעברה, מה שהופך את הטנדר הזה ל"סחורה חמה" אצל הגנבים.

אחרי הטנדר של שברולט נמצא הטנדר של המתחרה פורד, עם 48,175 טנדרים שנגנבו אשתקד. גם במקרה של הפורד, הגנבים מתנהגים כמו באמריקה ולוקחים את הכי גדול – סדרה F "פול סייז". גם רכב זה משווק בישראל בגרסאות F-250 וגם F-350 ואפילו F-550.

הונדה סיוויק - עדיין מבוקשת מאד בקרב הגנבים בארה"ב: קרדיט הונדה

במקום השלישי ניתן למצוא רכב הרבה יותר עממי: הונדה סיוויק אשר נמצאת בפער גדול מן הפורדים, עם 27,113 גניבות אשתקד ואחריה בפער קטנטן נמצאת הונדה אקורד במקום הרביעי עם 27,089 גניבות.

בנקודה הזאת זה נהיה מעניין, כי כזכור בני הנוער בארצות הברית גילו כיצד לפרוץ למכוניות יונדאי ולהסתלק עמן ואכן את המקום החמישי והמפוקפק מחזיקה יונדאי סונטה עם 21,707 גניבות ואחריה עוד יונדאי: אלנטרה, אשר לוקחת את המקום השישי עם 19,602 גניבות. הגניבות של בני הנוער כזכור היו גם של מכוניות קיה ולכן במקום השביעי ניצבת קיה אופטימה, עם 18,221 מכוניות. 

 

גנבי רכב הונדה ארה''ב שברולט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד