כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
החקיקה והאיום מצפון

מתקפה על גלנט: "נסראללה מתפרץ בצחוק"

ברקע ביקורו של שר הביטחון גלנט אמש בהר דב משם השמיע איומים לעבר נסראללה, הוא סופג הבוקר מתקפה. "הוא הוכיח שהוא אדם חלש ושעמוד השדרה שלו פריך - אני בטוח שחסן נסראללה מתפרץ בצחוק גדול"

מתקפה על גלנט: "נסראללה מתפרץ בצחוק"
שר הביטחון בגבול הצפון צילום: אלעד מלכה

על רקע האיומים שהשמיע אמש (שלישי) שר הביטחון יואב גלנט לעבר מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בעת סיורו בהר דב, נרשמת הבוקר מתקפה נגד השר מהליכוד מצד אנשי תקשורת ופוליטיקאים מהשמאל.

"אני בכלל לא מתייחס אליו ברציניות, למרות הטון הסמכותי הזה", אומר הבוקר העיתונאי גיא פלג ברדיו 103, "הוא הוכיח שהוא אדם חלש ושעמוד השדרה שלו פריך - אני בטוח שחסן נסראללה מתפרץ בצחוק גדול כשהוא שומע את יואב גלנט".

יו"ר קו העימות משה דוידוביץ' שוחח היום (רביעי) עם ליאת רון בתוכניתה ברדיו צפון 104.5FM ואמר כי "זה ששר הביטחון מגיע לצפון ולגבול הצפון, ולא רואה לנכון להיפגש איתנו, כשיפלו פה הטילים הוא יקרא לנו להצטלם איתנו. אנחנו לא רוצים את הצילומים, ואת ההתייפייפות הזאת. אני חושב שגם ראש הממשלה שפנינו אליו וביקשנו שיגיע לכאן שיקים ישיבת ממשלה על המצב הביטחוני הבלתי נתפס הזה".

חבר הכנסת ושר הרווחה לשעבר מאיר כהן (יש עתיד) אמר על גלנט: "אני רואה איש מתייסר ומתיישר עם ההחלטות של הקואליציה. אני מבין את הכאב שלו ואני באמת חושב שהוא התכוון לכך שיראו את ההתלבטות שלו, אבל בסופו של דבר הוא הרים את ידו".

בהמשך הוסיף: "אנחנו רואים שהמדינה כמעט מתפרקת לנו וחיזבאללה והאיראנים מזהים את השבר הפוליטי הגדול ומעלים את סף הפרובוקציה - אני מצפה שהממשלה תשאל את עצמה, 'למה אנחנו מתעסקים עכשיו ברפורמה המשפטית?'. זאת השאלה".

גלנט אמר אמש בתום סיור בהר דב: "הגעתי הבוקר לגבול הצפון, על מנת לעקוב מקרוב אחרי ההתרחשויות שקורות כאן בעת האחרונה. נפגשתי כאן עם מפקדי צה"ל והלוחמים - יש לנו מפקדים מצוינים ולוחמים נחושים.

אנחנו נדע להגן על אזרחי ישראל ועל מדינת ישראל בכל דרך. האויב צריך להבין שכאשר מדובר על ביטחון ישראל - כולנו מאוחדים".

גלנט הוסיף: "אני מזהיר את חיזבאללה, את נסראללה - לא לעשות טעות. עשיתם טעויות בעבר, שילמתם מחירים מאוד כבדים. אם חלילה תתפתח פה הסלמה או עימות, אנחנו נחזיר את לבנון לעידן האבן. לא נהסס להפעיל את כל העוצמה שלנו, ולשחוק כל מטר של חיזבאללה ושל לבנון אם נידרש לזה.

אל תעשו טעויות, אנחנו לא רוצים במלחמה, אבל אנחנו מוכנים להגן על האזרחים שלנו, על החיילים שלנו ועל הריבונות שלנו, כך גלנט.

 

חסן נסראללה יואב גלנט הר דב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד