י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מתאים למשפחה החרדית

הרכב החשמלי החדש של BYD משנה את חוקי המשחק של רכבי ה-7 מושבים

הקרוס-אובר החשמלי היוקרתי של ענקית הרכבים BYD (build your dreams) הולך להגשים לכם חלומות, עם נוחות בנהיגה שלא הכרתם, לכל המשפחה המורחבת.

הרכב החשמלי החדש של BYD משנה את חוקי המשחק של רכבי ה-7 מושבים
רכב יוקרתי וחדשני צילום: BYD

נוחות שלא הכרתם לכל המשפחה
זה לא משנה באיזה רכב אתם נוסעים, 'נוחות נסיעה' היא אחד מהדברים הבסיסיים והחשובים ביותר בחוויית הנהיגה. את המשפט הבא כנראה רובנו שמענו בנסיעה עם הילדים לא פעם: "אבא אני לא רוצה לשבת באמצע, זה לא נוח, למה דווקא היא ליד החלון, זה לא הוגן!", זה יכול לקרות בנסיעה ארוכה לשבת משפחתית, בטיול לצפון או סתם בביקור אצל סבא וסבתא, הילדים פשוט לא מפסיקים לריב ולהתווכח מי ישב איפה.

ה-TANG פותר לכם את הבעיה הזו במהירות מרשימה כמעט כמו מהירות ההאצה שלו מ-0 למאה (4.6 שניות אם תהיתם). אז איך הוא עושה את זה? ה־TANG הינו רכב משפחתי עם 7 מושבים נוחים ומרווחים, אורך של 4.9 מטרים בקירוב ומרחק סרנים של 2.82 מטרים. הנתונים המרשימים האלו יספקו לכם ללא כל ספק חוויית נסיעה נוחה ובטוחה לכל המשפחה המורחבת.
אם נהיה כנים, ונשים את הדברים על השולחן, כל מה שהזכרנו עד עכשיו מתגמד לעומת העובדה שסוף סוף תוכלו לנסוע כל המשפחה יחד ברכב בעל 7 מושבים ממוזג ונוח, ללא צורך לשלוח אף אחד מבני המשפחה באוטובוס בדרך לא דרך.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>


עיצוב מודרני וחדשני • קרדיט: BYD

הכי נמכר בישראל
יצרנית הרכב הסינית BYD נכנסה לחיינו בסערה ונראה שהיא לא מתכננת לצאת משם בקרוב, בטח ובטח בהתחשב בעובדה שהיא לא מפסיקה לרשום שיאים מקומיים ובינלאומיים.
לדוגמה, ה-BYD TANG הוא הרכב החשמלי בעל 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל*, או במילים אחרות, נראה כי חברת BYD לא מתכוונת לעצור.

טיימינג זה הכול בחיים
אחד הדברים החשובים ביותר בחיים זה תזמון מוצלח, ולכן אי אפשר לפספס כמובן את העלאות המס הצפויות לרכבים חשמליים בינואר הקרוב. באוצר צופים כי המיסוי אמור לעלות מ-20% בלבד
ל-35%. משמע, אין זמן מתאים יותר לקניית רכב חשמלי כמו עכשיו, ממש רגע לפני העלאות המיסוי המשמעותיות - כך ניתן להשיג את העסקה המשתלמת ביותר ולחסוך סכום גבוה ומשמעותי.
אספקט נוסף של חיסכון טמון בעבודה כי רכבים חשמליים הינם משתלמים ביותר לאורך זמן וחוסכים כמויות אדירות של דלק (שגם הוא לא מפסיק להתייקר כל הזמן...).
כל זאת, בלי להזכיר את העובדה שרכבים חשמליים מזהמים הרבה פחות מרכב רגיל ובכך עוזרים לשמירה על הסביבה.

רמת גימור גבוהה • קרדיט: BYD

טווח נסיעה, מנוע ומה שביניהם
חברת BYD ידועה בניסיון הרב שלה בייצור סוללות ומערכות הנעה חשמליות, ואפילו חברת טויוטה האמינה והידועה בבטיחותה, רכשה ממנה לאחרונה מנועים וסוללות עבור דגמיה החשמליים.
רכב ה־ TANGהחשמלי מאובזר במערכת הנעה כפולה: 245 כ"ס מלפנים ו-272 כ"ס מאחור
(סה"כ 518 כ"ס), ובעל יכולת מרשימה להגיע ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות בלבד.

טכנולוגיית הסוללה הבטוחה ופורצת הדרך 'Blade Battery' של חברת BYD עברה סדרה ארוכה של מבחנים קיצוניים ומפרכים בתנאים קשים, שבזכותם הסוללה שלה נחשבת מהבטוחות בעולם.
כמו כן, לסוללה אחריות התקפה למשך 8 שנים.

נתון חשוב נוסף שכדאי לדעת על ה־ TANGהוא, כי הוא ניחן בעמידות חסרת פשרות. המכונית נבחנה במבחן שימור טווח ותנאים קיצוניים מול 31 מכוניות מתחרות, וניצחה את כולן עם ביצועים מרשימים במיוחד.

הרכב הבא שלכם • קרדיט: BYD

עוד כמה דברים שחשוב לדעת
ה־ TANGבישראל מגיע כיום ברמת גימור גבוהה עם ארבעה צבעים שונים, חישוקי 22 אינצ' ואפליקציה ייעודית מתקדמת - 'BYD APP', המאפשרת נוחות מרבית.
בפועל, אם ניקח בחשבון את איכות הייצור, איכות הסוללה חסרת הפשרות, טווח הנסיעה, שבעת המושבים המתאימים לכל המשפחה ואבזור היוקרה השופע, אין ספק שכדאי לבחון את העסקה הזו ברצינות.
ואם כל זה לא הספיק לכם, ה- TANGמצויד במערכת 'OVER THE AIR' (OTA) המאפשרת לעדכן את מערכות הרכב בשליטה מרחוק/מהאוויר מבלי להגיע למרכז השירות.
שימושים אפשריים במערכת לדוגמה הם: שיפור פעילות מערכות הבטיחות, על ידי הוספת פיצ'רים או עדכון קצב הריצוד של אורות הבלם בעת בלימת חירום, הוספת שפות, הוספת פונקציה של פקודות קוליות ברכב, הוספת פיצ'רים למערכות מולטימדיה, שדרוג יכולות טעינה, שדרוג בקרת בלמים ועוד.

רגע לפני סיום, כמה מילים שאמר ג'קי אביב, מנכ"ל שלמה מוטורס:
"
אנחנו גאים להשיק בישראל את כלי הרכב הפרטיים של אחד ממותגי הרכב החשמליים המובילים בעולם. שלמה מוטורס פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם היצרן כבר למעלה מעשור, עם תחילת הפיילוטים הראשונים של אוטובוסים חשמליים בארץ. עדות נוספת לקשר החזק בין שתי החברות, ניתן למצוא בהחלטה להתחיל בשיווק כלי הרכב הפרטיים בישראל, במקביל לתחילת שיווקם באירופה.

*ע"פ נתוני מסירות של משרד הרישוי לחודשים 01.23-06.23

רכב חשמלי BYD

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד