כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
האטה בשוק הרכב החשמלי

הזדמנות לרוכשים: כמעט אלף מכוניות חשמליות רשומות על שם סוחרים

כמעט אלף מכוניות חשמליות משומשות אשר נסעו בכבישי ישראל כבר רשומות על שם סוחרים. השבוע נרשמו ירידות נאות במחירים של כמה מכוניות חשמליות

הזדמנות לרוכשים: כמעט אלף מכוניות חשמליות רשומות על שם סוחרים
כאלף רכבים חשמליים משומשים מחכים לכם אצל סוחרי הרכב צילום: רוני נאק

אם אתם רוצים לרכוש מכונית חשמלית כדאי שתדעו: כמעט אלף מכוניות חשמליות משומשות אשר נסעו בכבישי ישראל כבר רשומות על שם סוחרים. כך עולה מנתונים של מדינת ישראל. בהתחשב בעובדה שהמכוניות החשמליות הן מוצר יחסית חדש בשוק, הנתון הזה מלמד אותנו על מגמה מעניינת בה בעלי מכוניות חשמליות אולי החליטו לעבור למכונית חשמלית יותר גדולה, יותר טובה או לחזור לבנזין.

כך, לפי הנתונים של משרד התחבורה 907 מכוניות חשמליות רשומות ממש ברגע זה על שם סוחרי מכוניות, כלומר פלוני מכר לסוחר את האוטו ואז הסוחר רשם אותו על שמו. הנתון הזה דרך אגב לא כולל כל מיני מאכרים שמוכרים את המכונית עבור הבעלים אבל לא עושים רישום כחוק.

איפה תמצאו הכי הרבה מכוניות חשמליות אשר רשומות על שם סוחרים? התשובה היא בתל אביב, שם לפי רישומי המדינה יש נכון לשבוע זה 314 מכוניות חשמליות אשר רשומות על שם סוחרים. במקום השני נמצאת עיר שיש בה לא מעט מגרשי רכב: פתח תקווה, עם 240 מכוניות על שם סוחרים שמחפשות בית חם ותקע לטעינה של המכונית.

במקום השלישי והמפתיע נמצאת רחובות עם 123 מכוניות חשמליות שמחפשות בית חם אצל סוחרים. ומה המצב בירושלים? שם יש 16 מכוניות חשמליות שמחכות לקונה המתאים. בהקשר זה נזכיר כי השבוע נרשמו ירידות נאות במחירים של כמה מכוניות חשמליות כמו למשל אייווייז, מה שהופך אותן למציאה מעניינת למי שחפץ לעבור לעולם הרכב החשמלי.

 

רכב חשמלי סוחרים תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד