כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תיקון מונע

סובארו מזמנת לקוחות קרוסטרק למוסך

1,320 מכוניות סובארו קרוסטרק חדישות יזומנו לתיקון אשר כולל התקנת מהדק ובדיקה ותיקון או החלפת רתמת לוח המכשירים. משך העבודה אשר נדרשת לביצוע קריאת השירות הוא שעה אחת עד חמש שעות

סובארו מזמנת לקוחות קרוסטרק למוסך
נהגי סובארו קרוסטרק ידרשו להגיע למוסכים צילום: סובארו

יבואנית סובארו מזמנת מעל אלף לקוחות של מכוניות חדישות למוסכיה לצורך ביצוע של קריאה חוזרת. קריאה חוזרת היא מצב בו יצרן של רכב מסוג מסוים משחרר דגם חדש לכבישים - ואז הלקוחות נוסעים בו אלפי קילומטרים ולעתים דווקא במצב זה נחשפות בעיות פוטנציאליות שאינן יכולות להתגלות במפעל. כך קרה במקרה של סובארו והקריאה עצמה נוגעת למכוניות מדגם ה"קרוסטרק" שהוא רכב השטח המשפחתי כפול ההנעה של סובארו.

לפי הודעתה של היבואנית, 1,320 מכוניות סובארו קרוסטרק חדישות יזומנו לתיקון אשר כולל "התקנת מהדק ובדיקה ובמידת הצורך תיקון או החלפת רתמת לוח המכשירים", כלומר מדובר באחד משני תיקונים אפשריים, האחד כולל רק התקנה של מהדק והשני הוא יותר משמעותי.

משך העבודה אשר נדרשת לביצוע קריאת השירות הוא שעה אחת עד חמש שעות, כאשר משך התיקון עשוי להשתנות בהתאם לאופי התיקון שצריך לבצע. כנהוג, הקריאה החוזרת תבוצע ללא כל תשלום מצד הלקוח והלקוחות עצמם יצטרכו לחכות לקבלת זימון בכתב מהיבואנית-ואז הם יוכלו להגיע למוסך.

בהקשר זה נזכיר שבמדינת ישראל מכונית שבעליה זומן לריקול ולא ביצע את התיקון תוך חצי שנה אינה יכולה לעבור את הטסט או לבצע העברת בעלות, שלא לדבר על סיכונים בטיחותיים פוטנציאליים.

 

 

סובארו מוסך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד