כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מִצָּפוֹן תִּפָּתַח הָרָעָה

הצלם החרדי תיעד: האוהל של חיזבאללה בגבול

צלם 'פלאש 90' חיים גולדברג תיעד מהצד הישראלי של הגבול את האוהל של ארגון הטרור הלבנוני. תיעוד נוסף פורסם בכלי תקשורת לבנוני שלא מזוהה עם חיזבאללה

הצלם החרדי תיעד: האוהל של חיזבאללה בגבול
האוהל של חיזבאללה בגבול לבנון צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

האוהל שארגון הטרור השיעי חיזבאללה הקים מול הר דב ומעורר סערה בימים האחרונים תועד על ידי חיים גולדברג, צלם סוכנות הצילום, פלאש 90 הישראלית, בתיעוד נראה האוהל בבירור לצד קראוון. ב'כאן 11' דווח על תיעוד נוסף שעלה מהצד הלבנוני.

בעיתון א-נהאר הלבנוני, שלא מזוהה עם חיזבאללה, פורסם כי בימים האחרונים קיים חיזבאללה סיור באזור אך לא היה ביקור באוהל, כך שככל הנראה בארגון הטרור לא מנסים למקסם תקשורתית את עניין האוהל. כמו כן, האוהל עדיין מוגדר כאוהל - ולא כמוצב.

בשבוע שעבר, שר הביטחון יואב גלנט ניסה "להקטין" את סוגיית אוהל חיזבאללה, שפלש לתוך שטח ישראל בהר דב לפני כמה חודשים. במהלך ישיבת ועדת חוץ וביטחון שהתקיימה התייחס שר הביטחון לשאלות שהפנו אליו חברי הוועדה, והגדיר את הפלישה "אירוע קטן". הישיבה כלל לא עסקה בנושא, אלא בסוגיית הלכידות והכשירות של צה"ל על רקע מקרי האי ההתנדבות.

"זה אירוע טקטי ולא אסטרטגי", אמר גלנט בדיון, "האוהל לא מהווה סכנה ביטחונית. לא נאפשר הפרה של ריבונותנו, אבל נעשה את זה בזמן שנבחר ובדרך שנבחר. היו כבר פרובוקציות כאלו בעבר ועוד יהיו גם בעתיד".

חיזבאללה אוהל גבול לבנון פלאש 90 חיים גולדברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד