כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
נעצר על חם

הפנייה החריגה של המשטרה: נסחטתם? דווחו לנו

המשטרה מנסה לאתר קורבנות של החשוד רמי אסמעיל, תושב טובא זנגריא שנעצר על חם כשניסה לגבות פרוטקשן

הפנייה החריגה של המשטרה: נסחטתם? דווחו לנו
החשוד ראמי אסמעיל צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פנתה היום (שישי) באופן חריג לציבור הרחב בבקשה לסייע באיתור קורבנות של גובה פרוטקשן מוכר בצפון. זאת, לאחר ששוטרים הוזנקו לאתר בניה סמוך לצומת גיבור אחרי שקבלן מסר כי הוא נדרש לשלם פרוטקשן לתושב טובא זנגריה שהגיע למקום.

השוטרים הגיעו למקום במהירות וחסמו את רכבו של החשוד בסחיטה. החשוד, ראמי אסמעיל, המוכר באזור כגובה פרוטקשן - נעצר במקום ונלקח לתחנת המשטרה. הבוקר החשוד הובא לבית המשפט השלום בנצרת ובהתאם לבקשת המשטרה ומעצרו הוארך עד ליום שני.

במרחב כנרת של המשטרה ביקשו את עזרת הציבור לצורך איתור קורבנות נוספים. "כל היודע דבר על מקרים נוספים או שהוא נדרש לשלם דמי שמירה, או משלם דמי שמירה לחשוד רמי אסמעיל מתבקש להתקשר למוקד 100 או להגיש תלונה בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ", נאמר בהודעת המשטרה.

"משטרת ישראל פונה אל ציבור האזרחים, שלא להיכנע לנסיונות גביית פרוטקשיין, יש להודיע על כל חשד למוקד 100, שידאג להזניק כוחות למקום. עברייני פרוטקשן מבצעים פעמים רבות סיור מקדים באתר אותו הם מבקשים לסחוט, או לשם הכרות עם סידורי האבטחה או לשם תכנון היעד להצתה, או חבלה. גם במקרה של פניה מאיימת או אף הצעה של שרותי שמירה יש לפנות מיד למוקד 100".

 

פרוטקשן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד