כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סגן המושל יעיד

זה לא נגמר: כתב אישום אפשרי נוסף נגד טראמפ

סגן מושל ג'ורג'יה לשעבר יעיד ביום שלישי בפני חבר מושבעים גדול לקראת הגשת כתב אישום אפשרי נגד טראמפ. טראמפ כבר עומד בפני אישומים בשלושה מקרים שונים

זה לא נגמר: כתב אישום אפשרי נוסף נגד טראמפ
מתחזה לטראמפ ברחובות מנהטן צילום: צילום מסך

סגן מושל ג'ורג'יה לשעבר אמר ביום שבת כי הוא יעיד בפני חבר מושבעים גדול במחוז פולטון בנוגע לבחירות ב-2020 לקראת הגשת כתב אישום אפשרי מטעם מדינת ג'ורג'יה נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ.

"אני יכול לאשר שהתבקשתי להעיד בפני חבר המושבעים הגדול של מחוז פולטון ביום שלישי הקרוב. אני מצפה לענות על שאלותיהם סביב הבחירות ב-2020. רפובליקנים לעולם לא צריכים לתת לכנות להיחשב לחולשה", כתב סגן מושל ג'ורג'יה לשעבר, ג'ף דאנקן.

ההתפתחויות הן סימן כי כתב אישום מטעם המדינה עשוי להגיע נגד לנשיא לשעבר. התובעת המחוזית של מחוז פולטון, פאני וויליס, חוקרת האם טראמפ ובעלי בריתו הפרו את חוקי המדינה ב-2021 כשניסו לבטל את ההפסד בבחירות ב-2020 במדינה.

החקירה צפויה להתמקד בשיחה שעשה טראמפ לשר החוץ ג'ורג'יה בראד רפנספרגר, בה הציע לו "למצוא" כמעט 12,000 קולות הדרושים לטראמפ כדי לנצח במדינה את הבחירות, טראמפ אמר שהשיחה הייתה "מושלמת".

טראמפ טען שהוא מאמין שוויליס תנסה להפליל אותו מסיבות פוליטיות. "יש לה הרבה בעיות, אבל היא רוצה להגיש נגדי כתב אישום כדי שהיא תוכל התמודד על תפקיד אחר", אמר טראמפ.

אם יוגש כתב אישום בג'ורג'יה נגד טראמפ, זה יהיה המקרה הרביעי של אישומים פליליים נגד טראמפ. 1. החזקת מסמכים מסווגים בניגוד לחוק, 2. תשלום לא חוקי מכספי המפלגה, 3. אחראי למהומות הקפיטול בנסיון לבטל את תוצאות הבחירות.

טראמפ טען כי כל ההאשמות נובעות ממניעים פוליטיים ובסוף השבוע דחה את כתבי האישום, טראמפ גם הציע כי ערמת כתבי האישום מעוררת את הפופולריות שלו בסקרים ב-2024 ואמר כי "בכל פעם שמוגש נגדי כתב אישום, אני אוהב לבדוק את הסקרים".

 

דונלד טראמפ כתבי אישום הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2024 ג'ורג'יה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד