כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"קמפיין השחרה"

"הקשקוש לא תפס"; העיתונאי אבישי גרינצייג במתקפה על רונן צור

לטענת העיתונאי אבישי גרינצייג לאחר שפרסם תחקיר בו חשף כי היועץ רונן צור עבד בשלום עבור ערוץ 14 בעבר, האחרון יצא בקמפיין להשחרתו. "צר לי לאכזב את רונן צור, הקמפיין לא הלחיץ אותי. התביעה שהוא הגיש תתברר עד תומה, וייחשפו הראיות"

"הקשקוש לא תפס"; העיתונאי אבישי גרינצייג במתקפה על רונן צור
אבישי גרינצייג צילום: מתוך ערוץ כנסת

עיתונאי התאגיד אבישי גרינצייג פצח הבוקר (ראשון) במתקפה נגד היועץ האסטרטגי רונן צור שהגיש נגדו בשבוע שעבר תביעה בעקבות תחקיר שפרסם ובו נאצר כי צור נשכר בעבר לייעץ לערוץ 14 וביקש להשתלב בתוכנית 'הפטריוטים'.

"פרסמתי לאחרונה תחקיר אודות ידידנו רונן צור", כתב הבוקר גרינצייג. "הדברים מגובים ומוכחים. בתגובה לכך, בחר צור להשמיץ ולקשקש שאני פועל כדי לשרת את האינטרסים של ערוץ 14. הקשקוש הזה לא תפס, אז הוא החליט להודיע על תביעה נגדי. התביעה עצמה מופרכת ומגוחכת".

גרינצייג ציין: "אני מוכן להתערב שרונן צור לא ימשיך עם התביעה הזו עד להליך ההוכחות, כי הוא יודע טוב מאוד מה האמת ומה יקרה על דוכן העדים. על כל פנים, כל מטרת התביעה הייתה ניסיון להפחיד ולהכפיש אותי. צור בדרכו הכוחנית אפילו לא ניסה להסתיר זאת".

בהמשך התייחס ל"תחקיר" אותו פרסם אושיית רשת בו נטען כי הוא כתב בעבר פוסטים אנטי ליברליים. גרינצייג הבהיר: "סמוך לפני הגשת התביעה, פנו אליי בבהילות עיתונאים והתחילו לשאול אותי על פוסטים שכביכול כתבתי לפני שנים. הסברתי להם שזה קשקוש, וגם הסברתי להם שצריך להיות טיפש גדול כדי לקחת חלק בקמפיין ההשחרה של רונן צור נגדי. הם ירדו מזה".

"במצוות שולחו מייחס לי דברים תמוהים שלא כתבתי, לא מזדהה איתם ולא חושב כמוהם", כתב. "הוא יודע שזה שקר, ולמרות זאת מפרסם אותו. את הדעות שלי אני מפרסם כאן מדי יום, לא בדיוק אדם שמסתיר את דעותיו על ענייני השעה. התחקיר הזה הוא אוסף של רפש וחרטא".

לסיום כתב: "אבל צר לי לאכזב את רונן צור, הקמפיין לא הלחיץ אותי. התביעה שהוא הגיש תתברר עד תומה, וייחשפו הראיות".

עם הגשת התביעה כתב צור: "תפקידם של עיתונאים לדווח אמת. כשהם מועלים בתפקידם, עליהם לתת את הדין. במהלך העבודה נחשפה משנתו המיזוגנית המזעזעת של גרינצייג. כדאי שראשי התאגיד ייחשפו ויתנו על כך את הדעת".

בתגובה לתחקיר של גרינצייג כתב צור: "לפני 3 שנים פנה אלי ערוץ 20 למיתוג מחדש. הכנו תוכנית מקצועית ששמה דגש על מגוון דעות, מגישים אמינים, אמינות מידע, דמוקרטיה וציונות. הערוץ בחר בדרך של הסתה! על פני הערכים שהצענו להם. אם הערוץ יוותר על סודיות אני אציג את התוכנית שהכנו, איך באמת אמור להיראות ערוץ חדשות שמייצג את הימין ולא ערוץ תעמולה שמשרת את נתניהו".

לדבריו, "ראיתי בצער את הכיוון בו בחרו ללכת ב 14: לא חדשות, לא עיתונות, אלא הסתה נטו וסירבתי לעשרות בקשות להופיע אצלם בפטריוטים (למעט פעם אחת) כולל בשבוע שעבר אצל ריקלין. שלוש שנים אחרי הקמתי את דגל ישראל ויצאתי לקרב נגד כל מה שהערוץ הזה בחר להיות".

לסיום ציין צור: "אני מממן מכיסי את כל פעילות התנועה והמחקר העמוק אחר מקורות הכסף של הסתה 14. לשמחתי הצטרפו אלפים ובקרוב מאוד ייחשף מידע מטלטל על המשפחה שזרעה כאן כאוס ושנאה".

אבישי גרינצייג רונן צור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד