ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
החופשה נדחתה

נתניהו נפגש עם בכירי המטכ"ל: "הנחה לשמור על מוכנות צה"ל לכל אתגר"

נתניהו כינס דיון ביטחוני עם הרמטכ"ל הרצי הלוי בקריה בת"א בנושא כשירות צה"ל. בדיון השתתפו גם השר גלנט ויו"ר ש"ס דרעי | "ראש הממשלה הנחה לשמור על כשירות ומוכנות צה"ל בשגרה ובחירום לכל אתגר", נמסר מלשכתו | מוקדם יותר דווח כי נתניהו דחה חופשתו

נתניהו נפגש עם בכירי המטכ"ל: "הנחה לשמור על מוכנות צה"ל לכל אתגר"
נתניהו וגלנט בתרגיל "אלוני בזלת צילום: ללא קרדיט

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום (ראשון) דיון ביטחוני עם הרמטכ"ל הרצי הלוי בקריה בת"א בנושא כשירות צה"ל, על רקע גל הסרבנות והמחאה נגד הרפורמה המשפטית. בדיון השתתפו גם שר הביטחון יואב גלנט, יו"ר ש"ס אריה דרעי ומפקד חיה"א האלוף תומר בר. במהלך הדיון נתניהו שוחח גם עם השר גולדקנופף שנמצא בחופשה.

לפי לשכת לשכת ראש הממשלה, נתניהו נועד היום, כמו בפעמים רבות בשבועות האחרונים, עם שר הביטחון, הרמטכ"ל, בכירים במטה הכללי וראש המל"ל, לדיון בנושא מוכנות צה"ל למשימותיו.

שר הביטחון, הרמטכ"ל ואלופי צה״ל הציגו לראש הממשלה את תמונת המצב באשר לכשירות וללכידות בצה״ל וציינו את הפעולות הנעשות בשטח. "ראש הממשלה הנחה לשמור על כשירות ומוכנות צה״ל בשגרה ובחירום לכל אתגר", מסרה לשכת נתניהו.

"ראש הממשלה הביע את הערכתו למאמצי צה"ל לשמור על כשירות, מוכנות ולכידות, ואת הערכתו למשרתים בסדיר ובמילואים. ראש הממשלה שלל מכל וכל את התופעה של שירות מילואים על-תנאי. כל משתתפי הדיון הסכימו כי יש להותיר את המחלוקות הפוליטיות מחוץ לצה"ל", נמסר.

מוקדם יותר, ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט על דחיית החופשה המתוכננת עם רעייתו במושב רמות שליד הכינרת. על פי דיווח בחדשות 12, נתניהו ורעייתו היו אמורים להגיע למקום היום ולהישאר ללון בו.

בסביבת ראש הממשלה התעקשו כי הדחייה נובעת מפגישות עבודה הכרחיות של נתניהו שכפו את דחיית החופשה. עוד הבהירו כי ככל הנראה בני הזוג יגיעו למושב מחר.

 

יצחק גולדקנופף בנימין נתניהו יואב גלנט הרצי הלוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד