כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
התגעגעתם?

אלדד יניב חזר מפסק זמן והבטיח: "הספר יהיה רב מכר"

אחרי כשלושה שבועות של פסק זמן מהתקשורת, אלדד יניב חזר לאולפנים ועדכן כי ספרו קרוב לסיום. הוא הבטיח שהוא יהיה רב מכר יותר בקרב המחנה שתומך במחאה נגד הממשלה

אלדד יניב חזר מפסק זמן והבטיח: "הספר יהיה רב מכר"
אלדד יניב בפטריוטים צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

איש התקשורת אלדד יניב, שהפך פרשן מבוקש מצד השמאל המתון, חזר אמש (ראשון) לאולפנים אחרי פסק זמן של כשלושה שבועות שבהם עבד לדבריו על ספר חדש שבו יחשוף פרטים שעשויים לטלטל את המדינה.

תחילה חזר יניב בשעה 19:00 לאולפן 'כאן 11' בתוכניתה של אילה חסון ובשעה 20:45 לתוכנית הפטריוטים בהגשת ינון מגל ב'ערוץ 14', שם נשאל על היעדרותו ואמר: "האמת התגעגעתי" והוסיף, "אני מאוד קרוב לסיים את הספר שלי זה לא רק שמות. זה יותר מפרצופים. זה יהיה רב מכר לא רק בקרב אנשים שאוהבים את נתניהו, זה יהיה יותר רב מכר בקרב אנשי המחאה".

יניב טוען מזה כחצי שנה שבידיו שמות של אישים וגופים שעומדים מאחורי המחאה נגד הממשלה שמטרתם היא להפיל את הממשלה ולאו דווקא החקיקה המשפטית היא זו שמפריעה להם בנוסף הוא צפוי לחשוף איך תודרכו בכירי מחנה השמאל בחומרים מתיקי נתניהו.

בערב תשעה באב הודיע יניב כי הוא לוקח פסק זמן מהופעותיו בתקשורת לטובת מאמץ לסיים את ספרו, בו לדבריו יחשוף כיצד תודרכו הוא ובכירי מחנה המתנגדים לנתניהו בחומרים מתוך החקירות של ראש הממשלה.

לפני כחודשיים במהלך שידור תוכנית 'הפטריוטים', חשף יניב, כי בעת שהיה ממובילי המחאה נגד נתניהו והיועמ"ש דאז אביחי מנדלבליט הוא ועוד כמה ממובילי המחאה תודרכו באופן קבוע על ידי גורמים בכירים במשטרה כנגד ראש הממשלה.

"רציתם שמות, תקבלו את כל האמת", צייץ יניב. "אתרכז בשבועיים האלה מחוץ לפריים שלכם, כדי להתנתק ולהתקדם מאד עם כתיבת ספרי".

אלדד יניב הפטריוטים ספר חדש ערוץ 14

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד