ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
אחרי הדיון אצל ראה"מ

ראש המל"ל: "נכון לעתה צה"ל יודע להתמודד עם המשימות שלו"

ראש המל"ל צחי הנגבי הבהיר כי נכון לעכשיו צה"ל יודע להתמודד עם המשימות. זאת יממה אחרי הדיון אצל ראש הממשלה בנושא הכשירות בצה"ל. הנגבי התייחס לשיחות עם הסעודים ואמר: "דברים לא נמצאים על סף חתימה אבל בהחלט יש התקדמות משמעותית"

ראש המל"ל: "נכון לעתה צה"ל יודע להתמודד עם המשימות שלו"
צחי הנגבי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש המל"ל צחי הנגבי התייחס הבוקר (שני) בריאיון לגלי צה"ל לדיון שנערך אמש אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא הכשירות של צה"ל והבהיר כי נכון לעכשיו צה"ל יודע להתמודד עם המשימות.

הנגבי אמר: "יש אתגר לא פשוט, הוא תולדה של העובדה שיש אנשים שנקראים לשירות מילואים והודיעו שהם לא יתייצבו". עם זאת הבהיר, "נכון לעתה צה"ל יודע להתמודד עם המשימות שלו".

הנגבי התייחס גם למגעים מול סעודיה ואמר: "הבית הלבן מיהר להכחיש את הדיווח על נורמליזציה ובצדק. דברים לא נמצאים על סף חתימה אבל בהחלט יש התקדמות משמעותית בשיח בין ארה"ב לסעודיה".

על הדרישה הסעודית לפיתוח גרעיני אמר ראש המל"ל: "יש תוכניות גרעין אזרחיות גם במצרים ובאיחוד האמירויות. ישראל בשלב הזה סומכת את ידיה על זה שארה"ב תמנע ריצה לנשק גרעיני".

הנגבי התייחס גם למינוי הקונסול לרשות הפלסטינית במזרח ירושלים על ידי סעודיה ואמר: "הם עשו תהליך שיש בו מימד טקסי, אנחנו לא נופלים מהרגליים. אם הסעודים ישלחו נציג לבקר בירושלים, נסביר להם שזו בירת ישראל"

צחי הנגבי צה"ל סעודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד