כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
יסייע רבות לתושבים

כללית והצלה יפעילו במשותף מבצעי התרמות דם וקורסי עזרה ראשונה בבני ברק

מבצעים לבדיקות והתרמות דם, קורסי עזרה ראשונה ויוזמות נוספות יכללו בשיתוף פעולה חדש בין כללית לארגון הצלה • מנהל המגזר החרדי של כללית במחוז דן-פ"ת הרב נחמיה בלושטיין: "חיזוק הקשר בין ארגוני הבריאות יצמיח תועלת ויחזק את בריאות תושבי עיר התורה" • הרב אשר שלומוביץ יו"ר ארגון הצלה: "זהו מעשה חסד שיסייע רבות לתושבי העיר במקרי חירום"

כללית והצלה יפעילו במשותף מבצעי התרמות דם וקורסי עזרה ראשונה בבני ברק
פגישה בכללית צילום: יח"צ

שילוב כוחות למען בריאות תושבי בני ברק. כללית - ארגון הבריאות הגדול בישראל, יחד עם 'הצלה' - ארגון המתנדבים לחירום והצלה הותיק בישראל חברו יחד לשיתוף פעולה שיכלול מעטפת התנדבותית איכותית לחיזוק המודעות לבריאות בקהילה. שיתוף הפעולה החדש, יוצא לדרך לאחר בפגישה מיוחדת שנערכה במשרדי כללית בבני ברק בהשתתפות הרב נחמיה בלושטיין מנהל המגזר החרדי במחוז דן-פ"ת של כללית, הרב יחזקאל פקשר, הרב אשר שלומוביץ יו"ר הצלה, הרב יעקב יוזעף מנכ"ל הצלה והרב חיים ברגמן חבר הנהלת הארגון.

במסגרת שיתוף הפעולה יתקיימו מבצעים עירוניים להתרמות דם, ישולבו מתנדבי הצלה בפעילויות יזומות לבדיקות דם למניעת מחלות ואיתורן מבעוד מועד וכן יופעלו קורסי עזרה ראשונה בסיסית להורים על מנת למנוע מקרי חירום בבית ולשמור על שלומם ובריאותם של כל בני המשפחה.


מיזם מציל חיים • יח"צ

ארגון הצלה מונה כ-1000 מתנדבים הפרוסים ברחבי הארץ, מתוכם מאות מתנדבים וכוננים בבני ברק. כבר כיום קיים קשר מקצועי הדוק בין הארגונים, ובמסגרתו מפנים המתנדבים מטופלים רבים מאירועי חירום לטיפול בבתי החולים של כללית, בהם גם בילינסון ושניידר מקבוצת כללית. הנוכחות הבולטת של שירותי רפואה בקהילה של כללית בבני ברק, תורמת רבות לחיזוק שיתוף הפעולה באמצעות פריסה רחבה של מרפאות בקהילה ברחבי בני ברק, הכוללות את מרפאת בלומנטל, מרפאת שיכון ה', מרפאת הפלמ"ח ומרפאת אזורית המספקת שירותי מיון נשים ומרכז להתפתחות הילד.

הרב אשר שלומוביץ יו"ר הצלה בירך על שיתוף הפעולה ואמר כי "הקשר עם כללית, נמשך כבר שנים ארוכות. יחד עם מנכ"ל הארגון הרב יעקב יוזעף, אנחנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הרב נחמיה בלושטיין ואנשי כללית. בכל פעם אנו נפעמים מהנכונות לעזור ולסייע לתושבי בני ברק בכל נושא בריאותי ולהוביל את המודעות לבריאות ואת המעטפת לכלל תושבי העיר".

הרב נחמיה בלושטיין מנהל המגזר החרדי במחוז דן-פ"ת של כללית הוסיף "מתנדבי הצלה מבצעים עשרות פעולות חירום והצלה מדי יום בבני ברק. רק לאחרונה בהלווית מרן הגרי"ג אדלשטיין זצוק"ל הפעלנו יחד שירותי חירום לטובת מאות אלפי משתתפי ההלוויה. חיזוק הקשר בין ארגוני הבריאות יצמיח תועלת ויחזק את בריאות תושבי עיר התורה והחסידות".

לדברי הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית: "כארגון הבריאות הגדול בישראל, כללית רואה חשיבות רבה בפעילות הדדית עם ארגוני רפואה וחירום שונים. אני שמח על שיתוף הפעולה החדש עם ארגון הצלה שיעניק לתושבי בני ברק שקט וביטחון ויחזק את נוכחות כללית בקהילה".

שירותי בריאות כללית הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד