ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
ניסיונות לחדש המגעים

בלשכת לוין ניסו לתאם פגישה עם גנץ - ללא מענה

אחרי שאתמול קרא השר לוין לראשי האופוזיציה לשוב ולהידבר על הרפורמה המשפטית, בלשכתו פנו לגנץ בניסיון לתאם פגישה. גנץ לא השיב

בלשכת לוין ניסו לתאם פגישה עם גנץ - ללא מענה
בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בלשכת סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין פנו אמש (ראשון) והבוקר ללשכתו של יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ בניסיון לתאם פגישה, אולם הם לא נענו. כך דווח ב'ישראל היום'.

בלשכת גנץ אישרו את הדיווח ומסרו: "אכן פנו. זה נראה לנו כמו משחק. במשך חודשים ניסה גנץ להגיע להידברות ובליכוד שלחו אותו לוועדת החוקה".

אמש בריאיון לערוץ 14, השר לוין קרא לראשי מפלגות האופוזיציה להיכנס עימו להידברות ואמר: "אני אומר ללפיד וגנץ - בואו לדבר עוד הלילה". לוין תקף: "גנץ מוכן לפגוש את אבו מאזן בביתו אבל לא הסכים חודשים לפגוש אותי".

מלשכת יו"ר 'המחנה הממלכתי', בני גנץ נמסר בתגובה לדבריו של שר המשפטים: "בחודשים האחרונים לא התקבלה כל פנייה מטעמו של יריב לוין לפגישה. גנץ, שהיה הראשון לקרוא להידברות והוביל את השיח בבית הנשיא, נפגש וימשיך להיפגש עם כל מי שיהיה מוכן לקדם שינויים שישמרו על הדמוקרטיה ויבטאו הסכמות רחבות בחברה הישראלית. לצערנו לוין ממשיך לגרור את מדינת ישראל לכאוס חברתי, כלכלי וביטחוני תוך שימוש בתירוצים שקריים".

מלשכת סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין נמסר בתגובה לגנץ: "ח"כ בני גנץ, בוא ניפגש. מוזמן למשרדי. אם צריך, אבוא לאן שתרצה. גם לראש העין. העיקר שסוף סוף נדבר".

 

יריב לוין בני גנץ הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד