כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הרשימה המיוחדת

בערב ראש חודש: מרן עמוד התפילה יעתיר בקבר רחל להצלחת ילדיכם

רגע לפני שהילדים מתחילים את שנת הלימודים החדשה – הדמעות של מרן הגר"ש גלאי שליט"א ילוו אותם אל שערי ה'זמן' החדש • רחל מבכה על בניה ויחד איתה גם אנחנו נעורר רחמי שמים למען הצלחת הילדים • זאת הדרך שלכם להכניס את הילד שלכם לרשימה המיוחדת

בערב ראש חודש: מרן עמוד התפילה יעתיר בקבר רחל להצלחת ילדיכם
הגר"ש גלאי צילום: באדיבות המצלם

כאשר הובל יוסף מצרימה, כשהיה בשבי, הוא עצר על קברה של רחל אמנו ובכה בכי תמרורים. כשגלו בני ישראל על ידי נובזראדן – הם בכו על מצבת קבורתה של רחל אמנו, כל גדולי הדורות נהגו להגיע לכאן כדי להעתיר בתפילה ולעוררה רחמי שמים מרובים – ובערב ראש חודש אלול יבוא לכאן גם עמוד התפילה של דורנו, מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א, וישפוך דמעות כמים כדי לקרוע שערי שמים.

להעברת שמות לתפילה הקליקו כאן>>>

הדמעות הללו של מרן עמוד התפילה, יצטרפו לנחל הנובע של דמעותיה של רחל אמנו המבכה על בניה וממאנת להינחם כבר אלפיים שנות גלות. רחל אמנו שוויתרה על הסימנים ומסרה אותן לאחותה כדי שלא תתבייש, רחל אמנו שהפכה סמל ודוגמא לוויתור, למידות טובות, לתפילה מתחננת ובלתי פוסקת – תבכה יחד עם הרב גלאי, על הילד שלך, שיצליח בתורה וביראת שמים, שיצליח בלימודים בשנת הלימודים הקרובה ובכל ימי חייו.

לקראת ערב חודש אלול מתארגן מרן הגר"ש גלאי לפקוד את קברה של רחל אמנו בבית לחם, וכך כתב מרן שליט"א במכתבו המיוחד: "בס"ד בערב ראש חודש אלול הבעל"ט, בזמן שבחורי הישיבות והתתי"ם נכנסים לתלמודם נעתיר בס"ד בקבר רחל על כל הבחורים והתלמידים בפרטות- שיצליחו מאד מאד בישיבה ובת"ת ויתעלו בשנת הלימודים הזו בפרט- וכן בהמשך דרכם- בתורה ויראת שמים, וינצלו את כל כוחותיהם לעמול ולהתעסק בתורה הקדושה, וימצאו חן ושכל טוב בעיני אלוקים ואדם, וההורים ירוו מהם נחת יהודית".

הגר"ש גלאי הודיע שהוא יתפלל על כל השמות שיופיעו ברשימה שתוגש לו על ידי מנהלי 'קופת העיר', בפרטות, כל שם ושם.

התורמים סך 385 ש"ח להחזקת תלמידים עניים - כנגד 385 יום מר"ח אלול תשפ"ג עד ר"ח אלול תשפ"ד, יעתיר עליהם עמוד התפילה מרן הגר"ש גלאי שליט"א בפרטות בער"ח אלול, בקבר רחל.

התורמים סך 800 ש"ח - שהם עלות מינימלית של החזקת תלמיד מתקשה במשך חודש אחד בשנת תשפ"ד הבעל"ט, יזכו למתנה אישית ממרן הגר"ש גלאי שליט"א - ספר 'ארחות חיים' להרא"ש עם פירוש 'השם ארחותיו' של רשכבה"ג מרן הגר"ח קניבסקי זצ"ל במהדורה חדשה, עם הקדשה וברכה אישית לכל אחד ואחד.


התורמים סך 3200 ש"ח - שהם שליש מעלות מינימלית של החזקת תלמיד מתקשה במשך שנת תשפ"ד הבעל"ט, יזכו לקבל את "שטר הצלחת הצאצאים" בחתימת ידו של מרן הגר"ש גלאי שליט"א, וגם את ספר 'ארחות חיים' להרא"ש במהדורה חדשה עם הקדשה וברכה אישית לכל אחד ואחד.

להעברת שמות לתפילה הקליקו כאן>>>

קופת העיר קבר רחל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד