כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לאחר שיחה עם אלי כהן

שר החוץ האוקראיני: הבטיחו לי שביטוח הבריאות הישראלי יישאר בתוקף

משבר ביטוח הבריאות לפליטים מאוקראינה מתקרב לסיומו, שר החוץ אלי כהן, הבטיח שביטוח בריאות לאוקראינים בישראל יישאר בתוקף. שר החוץ האוקראיני, "אני מודה לעמיתי הישראלי, שדואג לכך באופן אישי"

שר החוץ האוקראיני: הבטיחו לי שביטוח הבריאות הישראלי יישאר בתוקף
פליטים יהודים בדנייפרו צילום: באדיבות המצלם

משבר ביטוח הבריאות לפליטים מאוקראינה מתקרב לסיומו, שר החוץ האוקראיני דימיטרי קולבה צייץ אתמול בטוויטר על משבר ביטוח בריאות לפליטים אוקראינים בישראל, "דיברתי עם שר החוץ הישראלי אלי כהן, הוא הבטיח לי שביטוח בריאות לאוקראינים בישראל יישאר בתוקף והבעיה תיפתר בקרוב". שר החוץ האוקראיני כתב, "אני מודה לעמיתי הישראלי, שדואג לכך באופן אישי. דנו גם באג'נדה דו-צדדית רחבה יותר".

כזכור, בשבוע שעבר פורסם כי פליטים שהגיעו לישראל מאוקראינה מאז פרצה המלחמה נגד רוסיה לפני כשנה וחצי, לא יהיו זכאים לקבל שירותי בריאות - זאת בשל כך שפג תוקף הביטוח הרפואי. החלטה אותה תקף בחריפות שגריר אוקראינה בישראל.

הרב משה אסמן רבה של אוקראינה הגיב גם הוא לבשורה: "בשם הקהילה היהודית, אני מודה לידידי כבוד שר החוץ אלי כהן שהתערב באופן אישי על מנת להביא לפתרון הבעיה, כמו שאמר לי בשיחתנו בשבוע שעבר. אין מעשה יותר הומניטרי מלסייע לפליטי המלחמה בשעתם הקשה ולהקל מעליהם ולו במעט את סבלם כבר למעלה משנה. שר החוץ הוכיח היום שוב שהוא ידיד אמת של אוקראינה ושל הקהילה היהודית באוקראינה".

שגריר אוקראינה מלחמת אוקראינה רוסיה הרב משה אסמן אלי כהן שר החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד